بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند گفت: افراد باید در ایام نوروز، نکات تغذیه‌ای را برای سلامتی رعایت کنند.

تدبیر24»زهره امیرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: رعایت رژیم غذایی در عیدنوروز از اهمیت بسیاری برخوردار است .

وی افزود: پرهیز از پرخوری و مصرف بی رویه شیرینی و تنقلات باعث مشکلات گوارشی برای افراد خواهد شد .

کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بیان کرد: مهمانی‌های پشت سر هم در ایام نوروز به همراه مصرف شیرینی و آجیل در طی روز و استفاده از غذاهای چرب و دسرهای شیرین و نوشابه، زمینه ساز افزایش چربی، کلسترول خون و قندخون خواهد شد .

امیرپور ادامه داد: بهتر است از میوه و آجیل در مهمانی‌ها استفاده شود و مصرف شیرینی‌ها محدود شود .

وی افزود: افراد دیابتی اغلب موارد با مشکلات فراوانی در نوروز به دلیل عدم رعایت رزیم غذاییشان مواجه می‌شوند .

کارشناس تغذیه و رژیم درمانی بیمارستان امام رضا(ع) بیرجند بیان کرد: افراد با فشار خون بالا و بیماری‌های قلبی و عروقی باید از آجیل بدون نمک استفاده کنند .

امیرپور یادآور شد: توصیه می‌شود تمامی افراد در این ایام ورزش و پیاده‌روی را فراموش نکنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها