بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
بسیاری از پژوهشگران بر این باورند که استفاده از شبکه‌های اجتماعی، کاربران جوان و تنها را منزوی‌تر و افسرده‌تر می‌کنند.
تدبیر24»از زمانی که شبکه‌های اجتماعی به طور فراگیری توسط مردم و کاربران استفاده شدند، همواره بعنوان راهکاری برای ارتباط بیشتر و موثرتر با اطرافیان و همچنین دوری افراد از انزوا شناخته شد.

اما حالا به گفته پژوهشگران و محققان، افرادی که در تنهایی زندگی می‌کنند، در صورت استفاده مداوم از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر احساس تنهایی و کسالت می‌کنند و به میزان افسردگی آن‌ها افزوده می‌شود.

برخی دیگر از محققان فنلاندی بر این باورند که نوجوانان در گروه افراد و کاربران حساس‌تر جای گرفته‌اند، چراکه با غرق شدن در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام، فیس بوک و توییتر احساس نگرانی، اضطراب، افسردگی و ناراحتی بیشتری خواهند کرد. بنابراین شبکه‌های اجتماعی نه تنها به سلامت جسمی کاربران کمک نمی‌کند، بلکه سلامت روحی آنان را نیز به مخاطره خواهد انداخت.  

بر اساس گزارش‌های موسسه Nutley، جوانان آمریکایی به طور متوسط ۹ ساعت در روز را به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی اختصاص می‌دهند. این در حالیست که کارشناسان معتقدند استفاده از شبکه‌های مجازی و اجتماعی بیش از دو ساعت در روز به طور قابل ملاحظه‌ای برای سلامتی روحی و جسمی کاربران  مضر و زیان‌آور خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها