بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای حفظ سلامت خود و خانواده از آب لوله کشی شهرها ذخیره و به هنگام مسافرت از آن استفاده کنید
تدبیر24»محمدرضا قلعه گلاب افزود: به هنگام سفر برای نگهداری غذاهای داغ از ظروف یکبار مصرف گیاهی یا آلومینیومی استفاده و از خرید هرگونه مواد خوراکی از فروشندگان دوره گرد جداً خودداری نمایید .

وی با بیان اینکه در صورت بروز هر گونه علائم تهوع، استفراغ و اسهال باید به اولین مرکز درمانی مراجعه کرد، اظهارکرد: از خوردن غذا و آشامیدنی ها در رستوران و مراکز عرضه مواد غذایی که موازین بهداشتی را رعایت نمی کنند خودداری کنید .

مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مسافران می توانند برای آشنایی بیشتر با وضعیت بهداشتی رستوران ها از اپلیکشین درجه بندی رستوران ها استفاده کنند که این اپلیکیشن از طریق اینترنت قابل مشاهده است .

قلعه گلاب با اشاره به اینکه در مسافرت باید همواره صابون مایع به همراه داشت، ادامه داد: قبل از مصرف غذا و یا پس از اجابت مزاج، دست های خود را از وجود میکروب های بیماری زا پاک کرده و در هنگام مسافرت استحمام روزانه داشته باشید و برای اجتناب از اطلاع به بیماری های عفونی، روده ای و پوستی همواره از وسایل شخصی استفاده کنید .

وی تصریح کرد: در حین مسافرت مسمومیت با گاز منواکسید کربن را جدی گرفته و از وسایل گرمایشی مانند زغال، پکنیک در فضای بسته مانند چادر مسافرتی و کابین خودرو که باعث مسمومیت و خفگی می شود خودداری نمایید .

مدیر سلامت محیط کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد: از قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید به ویژه از ساعت 10 صبح تا 14 ظهر دوری کرده و در فضای باز حتما از عینک آفتابی ضد پرتو های فرابنفش خورشیدی با فاکتور حفاظتی تا400 نانومتر استفاده کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها