بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
وزارت خارجه سوئد امروز (سه‌شنبه) سفیر روسیه را بابت این ادعا که سوئد می‌تواند منبعی از عامل سمی مورد استفاده در حمله به جاسوس سابق روس در انگلیس باشد، احضار می‌کند.
تدبیر24»لندن به این مساله ظنین است که مسکو در حمله به سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس و دخترش یولیا در انگلیس نقش دارد.

مسکو این اتهامات را رد کرده و یکی از سخنگوهای وزارت خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد که این احتمال وجود دارد که عامل شیمیایی به نام "نوویچوک" مورد استفاده در این حمله یا به انگلیس تعلق دارد یا به جمهوری چک یا اسلوواکی یا آمریکا یا حتی سوئد.

مارگوت والستروم، وزیر خارجه سوئد این ادعا از سوی دولت مسکو را غیرقابل قبول و بی‌پایه و اساس دانست.

سخنگوی وزارت خارجه سوئد نیز گفت: سفیر روسیه را برای پاره‌ای سوالات و پاسخ مناسب بابت این ادعا احضار می‌کنیم. روسیه مدعی شده که منبع این عامل شیمیایی مورد استفاده در این حمله در انگلیس، احتمالا می تواند در سوئد بوده باشد.

انگلیس، روسیه را در دست داشتن در این حمله متهم کرده است.

اسکریپال و دخترش یولیا روز چهار مارس پس از آن که در یک رستوران غذا خوردند، روی نیمکتی در یک مرکز خرید در شهر سالزبری در جنوب انگلیس بیهوش شدند.

دولت انگلیس می‌گوید، سرگئی اسکریپال و دخترش توسط عامل شیمیایی "نوویچوک" که در روسیه تولید می‌شود، هدف قرار گرفته شدند؛ اما روسیه دست داشتن در این واقعه را رد میکند.

سفیر روسیه در اتحادیه اروپا گفته است که کشورش این ماده سمی را ذخیره نمی‌کند.

وی افزوده است که آزمایشگاه "پورتون داون" حدود ۱۲ کیلومتر با سالزبری فاصله دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، سفیر روسیه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها