بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
ورزش دانشجویی ایران در مهمترین رویداد ورزشی خود در سال ۹۶ توانست به جایگاه دهمی رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان دست پیدا کند.
تدبیر24»مهمترین رویداد برای ورزش دانشگاهی ایران در سال ۹۶ حضور در بیست و نهمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در کشور چین تایپه بود که به لحاظ کسب مدال، بهترین نتیجه در ادوار این رقابت‌ها برای کاروان ایران بدست آمد.

کاروان ورزشی دانشجویان ایران با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۱۱ برنز و مجموع ۲۳ مدال در جایگاه دهم تیمی این رقابت‌ها جای گرفت و به نتیجه‌ای قابل قبول دست یافت، هرچند نسبت به دوره قبل این رقابت‌ها که در کره‌جنوبی برگزار شد کاروان ایران به لحاظ جایگاه تیمی یک پله سقوط داشت.

همچنین قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان ایران در آسیا از دیگر نتایج خوب ورزش دانشجویی ایران در سال ۹۶ بود.البته ورزش دانشجویی ایران در بسکتبال ۳ نفره و فوتبال قهرمانی آسیا نتیجه خوبی کسب نکرد و با حذف به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

در رشته تیراندازی دانشجویان جهان نیز تنها مدال‌آور ایران در این رقابت‌ها نجمه خدمتی بانوی مدال‌آور ورزش ایران بود که به مدال برنز تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر رسید و دیگر نفرات ایران نتوانستند به روی سکو بروند. در بخش تیمی نیز ایران نتوانست جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد.

در ادامه نتایج ورزش دانشجویی ایران در سالی که گذشت را می‌خوانید:

۲۶ فروردین/حذف بسکتبال دانشجویان ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

تیم بسکتبال سه در سه دانشگاه پیام نور به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، با دو برد و سه باخت از دور این رقابت‌ ها که در کشور مالزی برگزار شد، کنار رفت.

۱۶ مرداد/مراسم بدرقه کاروان ایران در یونیورسیاد چین تایپه

مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های بیست و نهمین یونیورسیاد ورزشی دانشجویان جهان به چین تایپه با حضور وزیر علوم، روسای فدراسیون‌ها و دانشجویان اعزامی در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم برگزار شد. در این مراسم محمدرضا دهخدا رییس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی تاکید کرد: بدون دغدغه مالی عازم این دوره از رقابت‌ها هستیم.

۲۲ مرداد/ بازگشایی دهکده بازی‌های یونیورسیاد

در فاصله یک هفته به آغاز رقابت‌های دانشجویان جهان، درهای دهکده ورزشکاران به روی شرکت‌کنندگان در تایپه باز شد.

۲۶ مرداد/ اهتزاز پرچم ایران در بازی‌های یونیورسیاد

پرچم ایران در دهکده بازی‌های یونیورسیاد جهان در چین تایپه با حضور شهردار تایپه و مسئولان فدراسیون ورزش دانشگاهی ایران به اهتزاز درآمد.

۷ شهریور/ یونیورسیاد ۲۰۱۷ برای ایران با بهترین نتیجه مدالی

کاروان ورزشی ایران با ۸ طلا، ۴ نقره و ۱۱ برنز در رده دهم یونیورسیاد چین تایپه قرار گرفت تا بهترین نتیجه تاریخ ایران در بازی‌های دانشجویان جهان به لحاظ کسب مدال برای ایران بدست بیاید.

مدال آوران کاروان ورزشی ایران در این رقابت‌ها:

* والیبال:طلا/

 *تکواندو: آرمین هادی پور – طلا، هادی تیران ولی‌پور – طلا، سعید رجبی- طلا، میرهاشم حسینی- طلا، رامین حسینقلی‌زاده – نقره، ملیکا میرحسینی- برنز، ناهید کیانی – برنز، مهدی جمالی فشی - پومسه – برنزف تیم پومسه مردان – برنز، تیم میکس پومسه – برنز، فاطمه حسام - پومسه - برنز

* ووشو:جعفرشیرزاده - ووشو – طلا/ عرفان آهنگریان - ووشو – طلا/ حمیدرضا لادور - ووشو – طلا/آرزو سلیمی - ووشو – نقره/ فاطمه حیدری - ووشو – برنز/ امیر محمد رضایی - ووشو - برنز

* تیروکمان: تیم کامپوند مردان - نقره

* شمشیربازی: تیم سابر مردان – نقره، محمد فتوحی – برنز، محمد رهبری - برنز

* وزنه‌برداری: کیاقدمی – برنز

۳ مهر / فوتسال دانشجویان ایران قهرمان آسیا شد

تیم فوتسال دانشجویان ایران با برتری ۴ بر ۲ مقابل عمان برای سومین بار به عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا در کشور چین دست یافت.

۵مهر/ ناکامی فوتبال دانشجویان ایران در قهرمانی آسیا

تیم فوتبال منتخب وزارت بهداشت که به نمایندگی از ایران در چهارمین دوره رقابت های دانشجویان آسیا در کره جنوبی اعزام شده بود، با یک برد، دو شکست و یک تساوی به عنوان هفتمی این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

پنهان‌کاری عجیب در اعلام خبر شکست‌های تیم فوتبال دانشجویان

فدراسیون ورزش دانشگاهی که نتایج قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان در رقابت های قهرمانی آسیا را به صورت ویژه منعکس کرد اما در مقابل شکست سنگین هفت بر صفر تیم فوتبال دانشجویان ایران مقابل ژاپن B در رقابت های قهرمانی آسیا را دو بر صفر اعلام کرد و باخت سنگین مقابل کره جنوبی B را نیز انعکاس نداد.

۲۷ اسفند/ نجمه خدمتی تنها مدال‌آور ایران در تیراندازی دانشجویان جهان

هفتمین دوره رقابت‌های تیراندازی دانشجویان جهان با حضور ۱۷۶ ورزشکار از ۲۴ کشور جهان از ۲۳ تا ۲۷ اسفند ماه در شهر کوالامپور مالزی پیگیری می‌شود و ایران با ۱۰ نماینده در این رقابت‌ها حضور داشت که تنها نجمه خدمتی ورزشکار نامی و مدال‌آور ایران موفق به کسب مدال برنز این رقابت‌ها در بخش تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر شد و دیگر ورزشکاران ایران در بخش انفرادی و تیمی نتوانستند به روی سکو بروند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها