بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
طوفانی با سرعت بیش از ۱۱۰ کیلومتر در ساعت مازندران را در نوردید که در اثر آن برق این استان دچار مشکل شد اما بر اساس گفته های مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در حال حاضر شرایط شبکه برق استان مازندران کاملا پایدار است.

تدبیر24»میثم جعفرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: در ساعت ١٩ به دلیل شدت طوفان و با توجه به سرعت باد حدود ۷۰ فیدر فشار متوسط ۲۰ کیلوولت به صورت پراکنده در کل استان قطع شد.


وی با بیان اینکه تمامی تیم های عملیاتی در شرکت توزیع برق مازندان و شرکت توزیع برق غرب مازندران به صورت آماده باش برای رفع عیب قرار گرفتند، عنوان کرد: در کمتر از یک ساعت بیش از نیمی از فیدرها برق‌دار شدند.


به گفته جعفرزاده در حاضر شرایط استان مازندارن کاملا پایدار است البته باید گفت که ابتدا غرب مازندران بعد از آن شهرهای مرکزی استان به طور کامل برق‌دار شدند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها