بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۰
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ۴۸ ساعت پیش از دیدار دوستانه برابر تونس در این کشور به تمرین پرداختند.
تدبیر24»بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به وقت محلی در فاصله ۴۸ ساعت مانده تا بازی دوستانه برابر تیم ملی تونس در زمین تمرینی ورزشگاه المپیک این شهر به تمرین پرداختند.


این تمرین به مدت ۹۰ دقیقه به طول انجامید و بازیکنان زیر نظر کارلوس کی روش به تمرین آماده سازی پرداختند تا یک گام به آمادگی مدنظر سرمربی تیم ملی نزدیکتر شوند.


در ابتدای این تمرین کی روش اهداف تمرینی این تمرین را برای بازیکنان تشریح کرد و سپس بازیکنان به گرم کردن بدنهای خود مشغول شدند. انجام تمرینات گروهی و تاکتیکی ادامه تمرین امروز را تشکیل می داد.


در ادامه بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که یک گروه در بین شش دروازه کوچک به بازی پرفشار پرداختند و یک گروه دیگر در زمینی به ابعاد نیمی از زمین استاندارد در بین دو دروازه بزرگ به بازی درون تیمی پرداختند.


چهار دروازه بان حاضر در اردو هم زیر نظر مربی دروازه بانها تمرینات اختصاصی خود را برگزار کردند. تمامی مراحل این تمرین برای بازبینی مجدد ضبط شد.


همچون همیشه کادر فنی تیم ملی با استفاده از جی پی اس و داده های آنلاین به دقت وضعیت بدنی بازیکنان را در این تمرین مورد بررسی قرار داد.
بازیکنان پس از انجام این تمرین و سرد کردن بدنهای خود محل تمرین را به سمت هتل ترک کردند.


دیدار تیم‌های ایران و تونس روز جمعه هفته جاری از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در تونس برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها