بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
معمولا افراد در تعطیلات بیش از حد وزن اضافه می‌کنند و به دلیل نداشتن تحرک، عضلات خود را از دست می‌دهند اما روش های وجود دارد که می‌تواند باعث شود کمتر وزن اضافه کنید.
معمولا افراد نمی‌توانند در زمان تعطیلات در مقابل وسوسه خوردن مقاومت کنند و اغلب بعد از به پایان رسیدن تعطیلات اضافه وزن پیدا می‌کنند و عضلات بدن را به دلیل ورزش نکردن از دست می‌دهند. با روش‌های زیر می توانید از این روند جلوگیری کنید:

1. تعداد وعده هایی که بیش از حد معمول می خواهید بخورید را مشخص کند. به خودتان برای چند وعده از قبل تعیین شده اجازه بیش از حد خوردن را بدهید تا زمان پرخوری محدود شود.

2. قبل از رفتن به مهمانی غذای سالم بخورید تا اشتهایتان کاهش پیدا کند و در مهمانی‌ها غذاهایی که ارزش غذایی کمتری دارند را کمتر مصرف کنید. خوردن سالاد و میوه قبل از رفتن به مهمانی گزینه مناسبی است. خوردن سالاد می‌تواند تا 12 درصد کالری دریافتی را کاهش دهد. سعی کنید شیرینی، کیک و نان کمتر بخورید. به جای آن غذاهای سالم‌تر مانند سبزیجات، ماهی و میگو مصرف کنید. سعی کنید در مهمانی‌ها در کنار ظرف‌هایی که در آنها چیپس یا شیرینی وجود دارد ننشینید.

3. قبل از خوردن وعده‌های غذایی اصلی تمرین کنید. وزنه زدن باعث حساسیت انسولین می‌شود. بنابراین بدن نیاز به فعالیت سخت برای کنترل قند خون با دریافت کالری زیاد ندارد و بیشتر غذایی که می خورید برای ریکاوری عضلات مصرف می‌شود.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها