بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
رییس سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که این سازمان در ایام نوروز در آماده‌باش بوده و دستورالعمل‌های لازم در مورد مقابله با حوادث را نیز به ادارات کل بحران استان‌ها ارائه کرده است.
تدبیر24»اسماعیل نجاردرباره اقدامات مدیریت بحران در ایام نوروز اظهارکرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل از هواشناسی خواسته‌ایم تا نسبت به اعلام هشدارها و اخطارها به مدیریت بحران و دیگر دستگاه‌ها اقدام کرده و ما نیز اطلاعیه‌ها و دستورات لازم را به تمامی ارکان و زیرمجموعه‌های این سازمان ابلاغ کرده‌ایم و تمامی آنان در ایام نوروز در آماده‌باش هستند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با تاکید بر ضرورت آمادگی و آگاهی شهروندان در حوادث نیز گفت: علاوه بر دستگاه‌های مختلف، مردم و به ویژه مسافران هم باید از آمادگی و آگاهی کافی برخوردار باشند، برخی از مسافران نوروزی برای نخستین بار است که به شهر یا منطقه‌ای رفته یا به هر دلیل شناخت کافی از آن محیط ندارند و همین موضوع می‌تواند سبب بروز مشکلاتی برای آنان به ویژه هنگام بارش نزولات آسمانی شود، بنابراین لازم است که شهروندان نیز کمال همکاری را با عوامل انتظامی و امدادی داشته باشند و به هشدار و توصیه‌های این افراد و همچنین علائم نصب شده توجه کنند.

نجار با اشاره به ضرورت پرهیز از اتراق در حریم رودها و مسیل‌ها گفت:‌ در فصل بهار با توجه به بارش‌های بهاری و همچنین آب‌شدن برف‌ها در ارتفاعات چنین اقدامی بسیار خطرناک بوده و باید به جد از آن پرهیز کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور  همچنین از هماهنگی با جنگل‌بانی و سازمان محیط‌زیست به منظور نظارت بر مراتع و جنگل‌ها خبر داد و گفت:‌ لازم است مردم نیز از روشن کردن آتش، رها کردن ته سیگار و ... در جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی و ترافیک در جاده‌ها نیز گفت:‌از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست داریم که زمان سفر خود را مدیریت کنند، از سوی دیگر با توجه به احتمال بارش برف و باران در برخی از محورهای کوهستانی و ارتفاعات و همچنین احتمال بروز ترافیک سنگین لازم است رانندگان حتما از پر بودن باک خودروی خود اطمینان حاصل کنند و علاوه بر آن وعده غذایی مناسب نیز به همراه داشته باشند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها