بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
۸۱ یادآور درگذشت "کنت ولستنهولم" مفسر سابق فوتبال و صدای جام جهانی ۱۹۶۶ در ۸۱ سالگی است که در سال ۲۰۰۲ دار فانی را وداع گفت.
تدبیر24»جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۸۱ روز دیگر آغاز می‌شود و ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

سایت فیفا در فاصله ۸۱ روز تا آغاز برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام به روز شمار این رقابت‌ها کرده و هر روز به مناسبت تعداد روز باقی مانده یک واقعه مربوط به جام جهانی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در جام جهانی ۱۹۶۶ تیم ملی انگلیس در وقت اضافی دیدار با آلمان غربی با گل جف هرست، ۳ بر ۲ جلو افتاد و هم‌زمان گروهی از هواداران تیم ملی انگلیس به تصور این که سوت پایان بازی به صدا درآمده است، با شادمانی به درون زمین بازی دویدند. سپس ولستنهولم در گزارش بازی گفت چند نفر وارد زمین شده‌اند، آنها فکر می‌کنند بازی تمام شده است. هرست سپس گل چهارم انگلیس را زد تا تنها موفقیت انگلیس در یک تورنومنت بزرگ را رقم بزند.

ولستنهولم خلبان سابق هواپیماهای جنگنده در جنگ جهانی دوم که پیش بینی نمی‌کرد حرف‌های آن روزش چقدر شهرت پیدا کند، در دوران حرفه‌ای خود ۲۳ فینال مسابقات جام حذفی انگلیس و پنج فینال جام جهانی را گزارش کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، جام جهانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها