بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک پر حجم در محورهای شمالی کشور و وزش باد شدید در پنج استان کشور خبر داد.

تدبیر24»سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی معابر کشور تا ساعت ۱۱ یکشنبه - پنجم فروردین گفت:  بارش باران در  اکثر محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی گزارش شده است.

وی همچنین گفت: وزش باد در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی و کردستان، شدید گزارش شده است،

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت:  مسیر جنوب به شمال محورکرج - چالوس محدوده ابتدای محور تا تونل شماره ۵ ترافیک سنگین و محدوده تونل ۵ تا کندوان نیمه سنگین و در ادامه طول محور  ترافیک پرحجم گزارش شده است.

وی با بیان اینکه  مسیر جنوب به شمال محور هراز (محدوده آب اسک تا گزنک) ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پرحجم گزارش شده است، گفت: تردد در  طول مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز پرحجم گزارش شده است و در محور آزادراه قزوین - رشت محدوده منجیل تا رودبار نیز تردد پرحجم است.

رحمانی با بیان اینکه در استان قزوین در محورهای رشت به قزوین، زنجان به قزوین و قزوین به کرج  طول محور پر حجم و روان گفت: براساس گزارشات دریافتی در استان قم در آزادراه قم – تهران و سلفچگان – قم تردد پر حجم اما روان و در استان خراسان رضوی در محورهای آزادراه ملک آباد به مشهد، مشهد - چناران و سبزوار به مشهد پر حجم و روان و همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین در محدوده پل استاندارد تا پل فردیس تردد پرحجم گزارش شده است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها