بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۶۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید به دیدار نوروزی شهرام ناظری رفت و با او گفت‌وگو کرد. او همچنین از نمایشگاه آثار علی‌اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.
تدبیر24»سیدعباس صالحی در دیدار خود با شهرام ناظری - خواننده آواز ایرانی - گفت: نقش و تاثیر جنابعالی در معرفی آثار ادبیات کهن ایران همچون فردوسی، مولوی و حافظ قابل توجه و قدردانی است. آثار شما در حافظه بسیاری از ایرانیان ثبت شده و هر کدام از آن ها خاطراتی برای علاقه مندان به موسیقی خلق کرده است.

شهرام ناظری نیز در این دیدار که عصر ششم فروردین ماه انجام شد، گفت: جنابعالی نخستین وزیری هستید که به منزل من آمده و عید نوروز را تبریک گفته و این توجه شما برایم ارزشمند است و جای تشکر دارد.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به مشکلات موجود در عرصه هنر گفت: امیدوارم با حضور دکتر صالحی و تیم همکار ایشان شرایط به گونه ای شود که در آینده بخشی از این مشکلات رفع شده باشد .لازم است فرزانگان عرصه فرهنگ که افرادی چون مرحوم ایرج افشار و دکتر شفیعی کدکنی هستند بیشتر مورد توجه باشند؛ آن ها که درگذشته‌اند برای نسل جدید معرفی و آن ها که هنوز در قید حیات هستند بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

ناظری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود بر توجه بیشتر به موسیقی مقامی ایران تاکید کرد و گفت: موسیقی نواحی ما ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از آن استفاده و پیشکسوتان موسیقی مقامی را حمایت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته در جریان دیدارهای نوروزی خود با اهالی پیشکسوت فرهنگ، هنر و ادب با استاد محمدرضا حکیمی دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از نمایشگاه علی اکبر صادقی

به گزارش ایسنا، صالحی همچنین به همراه سید مجتبی حسینی - معاون امور هنری وزارت ارشاد - در آغاز سال جدید از نمایشگاه مروری بر زندگی و آثار علی اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

نمایشگاه مروری بر زندگی و آثار علی اکبر صادقی با بیش از ۲۰۰ اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلم‌های پویانمایی از این هنرمند از هشتم بهمن ماه سال گذشته در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده است و این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها