بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۶۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۳
به گفته رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به دلیل ترافیک پرحجم در محورهای چالوس ممکن است از ظهر امروز چهارشنبه -8فروردین 97-محور چالوس از کرج به سمت چالوس یکطرفه شود.
تدبیر24»سرهنگ رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور، گفت : درمحور کرج به چالوس از جنوب به شمال از ابتدای محور تا کیلومتر  12 وهمچنین محدوده‌های آدران، سد کرج، تونل شماره 5، پیچ سرهنگ، سیاه بیشه و پل زنگوله شاهد ترافیک سنگین هستیم. در طول محور از جنوب به شمال نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی تاکید کرد: شمال به جنوب محور کرج به چالوس در محدوده‌های دوزبن ، هزار چم، سیاه بیشه و تونل کندوان ترافیک سنگین مشاهد می شود همچنین در ادامه این محور تا کرج نیز ترافیک پرحجم است.

وی در  تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز بااشاره به ترافیک سنگین از جنوب به  شمال این محور و در محدوده‌های آبعلی تا امام زاده هاشم گفت: در طول محور هراز شاهد ترافیک پرحجم هستیم. همچنین از شمال به جنوب محور هراز در محدوده های تونل شماره یک ، لاریجان و گزنک ترافیک سنگین و به طور کلی در طول محور شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی درباره محورهای استان‌های گیلان و گلستان نیز گفت : از جنوب به شمال آزادراه قزوین رشت در محدوده‌های رودبار، منجیل و لوشان شاهد ترافیک سنگین هستیم. در محور فیروز کوه نیز در هر دو مسیر رفت و برگشت ترافیک پر حجم مشاهده می شود.

وی ادامه داد: در آزادراه کرج-قزوین از محدود پل فردیس تا  مهرشهر شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم. همچنین از قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس ترافیک نیمه سنگین مشاهده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها