بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه افزایش فضای خوابگاهی ضرورت اجتناب ناپذیری برای این دانشگاه است، گفت: این مساله در سال 97 به طور جدی در دانشگاه دنبال می شود.

تدبیر24»دکتر ناصری‌پور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت خوابگاه‌های این دانشگاه اظهار کرد: بسیاری از خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران از زمان انتزاع از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در این دانشگاه باقی ماند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی تهران طی دو سال و در سال های  90 و 91 پذیرش دانشجوی پزشکی نداشت و به همین دلیل هنوز نیز تعدادی از خوابگاه‌ها در اختیار این دانشگاه است و مقرر شده که این خوابگاه ها در سال98 به ما تحویل داده شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اینکه مجموعه خوابگاه‌های فعلی دانشگاه با توجه به تعداد دانشجویان که بیش از 9 هزار دانشجو در رشته های مختلف هستند بسیار کم است، بیان کرد: رایزنی‌های قابل توجهی با معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت داشته‌ایم و در تلاشیم خوابگاه‌ها را با کمک بخش خصوصی توسعه دهیم. 

دکتر ناصری پور با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران به دنبال تهیه خوابگاه های دانشجویی جدیداست، اظهار کرد: در حال حاضر بنا داریم با بهینه کردن فضاهای فیزیکی موجود تا حدود زیادی این مشکلات را برطرف کنیم و خوابگاه ها را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش فضای خوابگاهی ضرورت اجتناب ناپذیری برای این دانشگاه است، گفت: این مساله در سال 97  به طور جدی در دانشگاه دنبال می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: در حال حاضر توانسته‌ایم مسئولیتی را که برای تهیه خوابگاه دانشجویی براساس آیین نامه و مقررات بر عهده ما گذاشته شده است را فراهم کنیم؛ اگرچه با تنگناهایی در این زمینه مواجه بوده‌ایم. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکید کرد: اگر خوابگاه‌ها و ظرفیت‌های جدید ایجاد نشوند قطعا سال 97 با کمبودهایی در این زمینه تهیه خوابگاه‌های دانشجویی مواجه خواهیم بود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: در آیین نامه‌ها اجازه زیادی برای ارائه خوابگاه به دانشجویان متاهل وجود ندارد؛ اگرچه در تلاش هستیم در این زمینه هم بتوانیم تسهیلاتی را فراهم کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها