بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۸
رسانه های چین:
رسانه های چین روز دوشنبه گزارش ها و اخباری در باره دیدار مقام های ارشد ایران و چین در تهران منتشر و تاکید کردند که ایران خواستار گسترش همکاری های دوجانبه و منطقه ای و جهانی با چین است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از رسانه های چین، ˈیانگ جیه چیˈ عضو ارشد شورای دولتی چین در تهران با ˈحسن روحانیˈ رییس جمهور دیدار کرد.

خبرگزاری شین هوا و تلویزیون مرکزی چین گزارش کردند که دو طرف بخصوص در باره تقویت همکاری های منطقه ای بحث و تبادل نظر گسترده ای داشته اند.

در این ملاقات طرفین در باره دیدار رییسان جمهوری دو کشور در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای و توافقات دو طرف گفت و گو کرده و افزودند که همکاری های تهران - پکن در عرصه های مختلف بیشتر خواهد شد. مقام چینی نیز همکاری دو کشور را باعث توسعه صلح آمیز خاورمیانه دانسته است.

ˈشین هواˈ نوشت: رییس جمهور ایران بار دیگر تاکید کرده است تهران با همکاری بر اساس مقررات و هنجارهای بین المللی نگرانی های بین المللی در باره برنامه هسته ای را رفع خواهد کرد.

مقام چینی نیز گفت که ایران حق استفاده صلح آمیز از فناوری هسته ای را دارد و باید به نگرانی هایش پاسخ داده شده و مساله به طور کامل با رایزنی حل و فصل شود.

مقام چینی در باره افغانستان و سوریه نیز با رییس جمهوری ایران گفت وگو و دیروز با رییس مجلس ، وزیر خارجه و دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران هم گفت و گوهایی داشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها