بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
اگر ورزش کردن را دوست دارید و علاقه دارید در برنامه زندگی‌تان همیشه ورزش حضور باشد، حتما با مشکل آسیب دیدگی ورزشی روبرو شده اید که البته می‌توان با روش‌های مختلف آسیب دیدگی های ورزشی را زودتر بر طرف کرد.
تدبیر24»در مواجهه با آسیب‌دیدگی ورزشی ابتدا باید آسیب‌دیدگی خود را بشناسید. ممکن است آسیب‌دیدگی، پیچ خوردگی رباط‌ها یا مفاصل باشد و یا ممکن است عضلات دچار کوفتگی شده باشد. آسیب‌دیدگی‌های ورزشی را می‌توان به سه درجه از نظر شدت، تقسیم کرد. اگر درد خیلی زیادی دارید بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا بتوانید ریکاوری کامل داشته باشید و سلامت خود را باز یابید. اما در صورتی که آسیب‌دیدگی شدت کمتری داشته باشد می توانید برخی درمان‌ها را خانه انجام دهید.  روش‌های زیر باعث کاهش تورم عضو آسیب دیده و به افزایش سرعت ریکاوری می‌شود:

- جلوگیری از آسیب‌دیدگی بیشتر

- محدود کردن فعالیت از 48 تا 72 ساعت بعد

- یخ گذاشتن بر روی عضو آسیب دیده برای 15 تا 20 ‌دقیقه این کار را در هر 60 تا 90 ‌دقیقه یک بار تکرار کنید.

- کمپرس کردن مکان آسیب دیده با باند و یا دیگر ابزار کمک‌های اولیه

- مکان آسیب دیده را بالاتر از سطح بدن قرار دهید تا تورم کمتر شود. در مرحله بعد به آرامی بدن را حرکت دهید و ورزش‌های با شدت کم انجام دهید. بدین شکل کم کم به فعالیت عادی باز می گردید.

با توجه به این که کجای بدن آسیب دیده باشد می‌توانید بعد از مدتی ورزشهای هوازی مانند پیاده روی، دوچرخه‌سواری و یا شنا نیز انجام دهید. بهتر است با یک فیزیوتراپ در تماس باشید.

آنچه که نباید انجام دهید این است که با درد ورزش کنید. درد در بدن نشان دهنده این است که باید آسیب را جدی بگیرید و به آن توجه کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها