بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
درگیری‌هایی امروز (شنبه) میان نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در میدان باب الزاویه واقع در شهر الخلیل و نیز در گذرگاه بیت ایل در شمال شهر البیره رخ داد این در حالی است که رژیم صهیونیستی تهدید به "پاسخ گسترده‌" کرده است.
تدبیر24»درگیری‌ها بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست امروز نیز ادامه داشت به طوریکه نیروهای اشغالگر با معترضان فلسطینی در گذرگاه بیت ایل در شمال شهر البیره درگیر شدند. نیروهای اسرائیلی برای متفرق کردن تظاهرکنندگان متوسل به گاز اشک‌آور و گلوله‌های مشقی شدند.

قرار است این تظاهرات شش هفته ادامه داشته باشد.

خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از الخلیل نیز گزارش داد، تعدادی از نیروهای مقاومت با پرتاب سنگ و کوکتل مولوتوف یک برج نظامی اسرائیلی در ورودی خیابان شهدا واقع در شهر الخلیل را هدف حمله قرار دادند که نیروهای ارتش اسرائیل با شلیک گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور دست به سرکوب آنان زدند.

اوضاع سرزمین‌های اشغالی فلسطین به خاطر تجاوزات روز جمعه دشمن صهیونیستی و سرکوب شرکت کنندگان در راهپیمایی بازگشت ملتهب است و گروه‌های ملی و اسلامی کرانه باختری برای احترام به روح شهدای این تجاوزات امروز را عزای عمومی اعلام کردند. 

این در حالی است که ژنرال رونین مانلیس، سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، اسرائیل در صورتیکه خشونت‌ها در طول مرزهای غزه ادامه یابد دایره واکنش خود را برای سرکوب "تندروها" گسترده خواهد کرد.

وی گفت: ارتش تاکنون در واکنش نشان دادن به کسانی که از مرزهای غزه عبور کرده‌اند محدود عمل کرده اما حملات ادامه دارد و ما به تعقیب افراد مسلح در اماکن دیگر نیز ادامه خواهیم داد.

درگیری‌های روز جمعه ۱۶ شهید برجای گذاشت در حالی که تعداد زخمی‌ها به ۱۶۰۰ تن افزایش یافت.

برچسب ها: تدبیر24 ، فلسطینیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها