بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «در شیراز اتفاق افتاد»، «مجردها»، «بهشت موازی»، «مایا» و «پرواز خیالی»، از سه‌شنبه ۱۴ تا جمعه ۱۷ فروردین ماه مطابق زمان‌های اعلام شده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.
تدبیر24»فیلم تلویزیونی «در شیراز اتفاق افتاد» به کارگردانی ابراهیم صمیمی سه‌شنبه (۱۴ فروردین) ساعت ۱۰:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه این فیلم آمده است: مجید و نگار در یک تصادف رانندگی باهم آشنا می شوند و مجید تصمیم می‌گیرد تا از نگار خواستگاری کند اما در شب خواستگاری متوجه می‌شوند که پدرانشان قبلا یکدیگر را می‌شناختند و کدورتی بین آنها وجود دارد که باعث به هم خوردن مراسم می‌شود. بعد از مدتی آنها متوجه می‌شوند که پدران آنها یعنی هوشنگ و منصور در یتیم‌خانه بزرگ شده‌اند و بعد از بزرگ شدن در کنار مردی به نام دایی جواد که آدم خیری است کار می‌کردند، چندی بعد آنها اموال او را بالا می‌کشند و ... .

این فیلم تلویزیونی محصول ایران در سال ۹۳ است که حمید لولایی، خشایار راد، اشکان اشتیاق، حدیثه تهرانی، شهین تسلیمی، کیانوش گرامی و محسن قاضی مرادی در آن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی مجردها به کارگردانی اصغر هاشمی است که چهارشنبه (۱۵ فروردین ماه) ساعت ۱۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد. در خلاصه این فیلم با بازی محمدرضا فروتن، مریلا زارعی و مجید صالحی آمده است: مجردها داستان سه جوان به نام‌های منوچهر، شاهکار و امیرحسین است که برای رسیدن به آرزوهایشان تصمیم می‌گیرند برای کار به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بروند اما با دزدیده شدن پول‌هاشان، زندگی آنها تغییر می‌کند و ... . این فیلم سینمایی محصول ایران در سال ۱۳۸۲ است.

فیلم تلویزیونی «بهشت موازی» به کارگردانی شاهد احمدلو پنجشنبه (۱۶ فروردین) ساعت ۱۰:۴۵ روانه آنتن شبکه سه می‌شود. میرطاهر مظلومی، سحرولدبیگی و مهران رجبی بازیگران این تله‌فیلم هستند. این فیلم طنز با ژانر خانوادگی محصول ۱۳۹۱ سیما فیلم است و درباره صادق جوان متاهلی است که مدتی است کار خود را از دست داده است. وی در طول جستجوی کار به طور اتفاقی و ناخواسته به مراسم جشن نیکوکاری وارد می‌شود و در این ورود در مسیری پا می‌گذارد.

فیلم تلویزیونی «مایا» به نویسندگی و کارگردانی هادی رحیمی خواص، جمعه (۱۷ فروردین) ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه این فیلم آمده است دختری در روستای خود در حالی که بیشتر مردان آن شکارچی هستند، توله ببری را به خانه آورده تا آن را بزرگ کند که در این راه درگیر اتفاقاتی می‌شود. فیلم سینمایی مایا محصول ۱۳۹۵ به تهیه‌کنندگی داریوش بابائیان است که نفیسه روشن، سیاوش خیرابی، مهران رجبی، آرش منتظری و زنده‌یاد ولی الله مومنی در آن نقش‌آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی «پرواز خیالی ۲» Flight World War II به کارگردانی امیلی ادوین اسمیت، جمعه (۱۷ فروردین) ساعت ۱۴:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان با بازی رابی کی، فارانتاهیر، آکوایلازول و ماتیاس پونس آمده است: پرواز واشنگتن به لندن با خلبانی ویلدر میان راه گرفتار اتفاقی می‌شود. با برخورد هواپیما به یک طوفان سهمگین، زمان به سال ۱۹۴۲ بازمی‌گردد. آنها به یک باره شاهده بمباران جنگنده‌های آلمانی می‌شوند. در میان مسافران دو تاریخ‌شناس هستند که با مطالعه ای که از جنگ جهانی دومدارند می‌توانند به خلبان و پرواز شکمک کنند. تاریخ‌شناسان به خلبان می‌گویند که گرفتار سفر در زمان شده‌اند و تا دوباره وارد طوفان بعدی نشوند این مشکل حل نخواهد شد ... این فیلم با ژانر حادثه‌ای محصول ۲۰۱۵ انگلستان است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها