بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۶۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
شرکت "مایکروسافت" یک برنامه آموزشی برای ارتقای مهارت‌های حوزه "هوش مصنوعی" را به برنامه‌های خود اضافه کرده است که شرکت در آن برای عموم آزاد خواهد بود.
تدبیر24»شرکت مایکروسافت یک "مسیر هوش مصنوعی" را به برنامه دوره‌های حرفه‌ای خود افزوده است که شرکت در این برنامه برای عموم آزاد خواهد بود.

این برنامه شامل 9 دوره آنلاین است که هر کدام تقریبا 8 تا 16 ساعت طول می­‌کشد.

این شرکت طی بیانیه‌ای اعلام کرد: در دوره­‌های آنلاین این برنامه که از آزمایشگاه‌های دستی و مدرسان متخصص بهره گرفته می­‌شود، مهارت­‌های آماده‌سازی شغلی و تجربه‌های دنیای حقیقی برای مهندسان و افرادی که به دنبال بهبود مهارت­‌های خود در حوزه "هوش مصنوعی"(AI ) و " دانش داده­‌ها " هستند، فراهم می­‌شود.

این دوره­‌های آموزشی بر "رفتارهای هوش مصنوعی" ، "نحوه انجام مطالعات داده‌ها " و " ایجاد الگوهای مختلف یادگیری" متمرکز است.

ثبت‌نام کنندگان این دوره ­ها 3 ماه فرصت دارند تا هر دوره مجزا را به اتمام برسانند.

هر دوره هر ساله 4 بار برگزار می‌گردد. پروژه نهایی این دوره­، به مدت 6 هفته به طول خواهد انجامید.

با اتمام این دوره­‌ها، متقاضیان یک مدرک دیجیتالی دریافت خواهند کرد.

لازم به تذکر است اگر متقاضیان خواستار دریافت اعتبار برای هر دوره هستند، باید از سایت edX.org که میزبان این دوره­ ها است، این اعتبار را خریداری کنند.

با توجه به این­که هم اکنون بسیاری از شرکت­‌ها بر حوزه "هوش مصنوعی" متمرکز شده‌اند، ایجاد راه­‌هایی برای بهبود توانایی­‌های "هوش مصنوعی" ، هم برای افرادی که به دنبال کار در صنعت­‌های فناوری هستند، مفید است و هم برای شرکت­‌هایی لازم است که به دنبال استخدام افراد با مهارت در حوزه "هوش مصنوعی" هستند.

سوزان دومایس(Susan Dumais) معاون بخش تحقیقاتی "هوش مصنوعی"(AI) مایکروسافت طی بیانیه­‌ای اظهار کرد، هوش مصنوعی به طور چشمگیری در نحوه طراحی و تحویل محصولات و خدمات ما حائز اهمیت است. البته برای مشتریان ما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اساسا همه ما علاقه­‌مند به دانستن چگونگی کارکرد سیستم­‌ها و برنامه‌هایی هستیم که "هوش مصنوعی" هسته مرکزی ساختار آن­هاست.

بنابراین شرکت در این برنامه، افراد را در دانستن چگونگی کارکرد "هوش مصنوعی" کمک خواهد کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، مایکروسافت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها