بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶
لیگ برتر فوتبال با برگزاری یک بازی وارد هفته بیست‌و هفتم می‌شود.
تدبیر24»هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری یک بازی در آبادان آغاز می‌شود. تیم‌های صنعت نفت و پیکان در حالی از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم می‌روند که حساسیت آن برای شاگردان مجید جلالی بیشتر است.

پیکان با پنج برد متوالی که کسب کرده، به عنوان یکی از اصلی‌ترین مدعیان کسب سهمیه آسیایی مطرح شده و هم امتیاز با استقلال در رده چهارم جدول قرار دارد. پیکان در حالی ۴۴ امتیازی است که رقابت شانه‌به‌شانه و نزدیکی بین آن با ذوب‌آهن، استقلال و سایپا وجود دارد. پیکانی‌ها که تاکنون تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشته‌اند، در فاصله چهار هفته تا پایان لیگ نمی‌خواهند از کورس جامانده و فرصت کسب سهمیه را از دست بدهند.

پیکان که با نتایج درخشان خود در یازده هفته‌ ابتدایی لیگ، بین مدعیان قرار گرفته بود، با تساوی مقابل صنعت نفت‌ آبادان از هفته سیزدهم وارد سیر نزولی خود شد و به مدت ۱۰ هفته، رنگ برد را ندید. اما اکنون که دوباره وضعیت بهتری کسب کرده‌اند نمی‌خواهند بعد از به در کردن سیزده با سهل‌انگاری مقابل آبادانی‌ها، بالای جدول را از دست بدهند.

اما در سوی دیگر صنعت نفت آبادان شانسی برای کسب سهمیه نداشته و در منطقه سقوط  نیز قرار ندارد. با این حال شاگردان فراز کمالوند با ۳۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده‌بندی جای‌گرفته‌اند و با توجه به هدف‌گذاری باشگاه برای تصاحب رتبه تک‌رقمی در پایان فصل، می‌توانند هدف باشگاه را محقق کنند.

قضاوت مصاف صنعت نفت و پیکان را علی صفایی به عهده دارد و هادی طوسی،‌ حامد صفایی و علیرضا حیدرپناه او را کمک خواهند کرد. همچنین رسول فروغی ناظر مسابقه است.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر جمعه و شنبه نیز پیگیری خواهد شد که برنامه آن به شرح زیر است:

جمعه ۱۷ فروردین ۹۷

استقلال خوزستان - گسترش فولاد تبریز

سایپا تهران - نفت تهران

استقلال تهران - سیاه جامگان مشهد

پارس جنوبی جم - فولاد خوزستان

شنبه ۱۸ فروردین ۹۷

پدیده خراسان- پرسپولیس تهران

ذوب آهن اصفهان - سپیدرود رشت

تراکتورسازی تبریز - فولاد مبارکه سپاهان

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها