بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
با حکم مقام معظم رهبری ؛
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی، حجةالاسلام حاج شیخ رسول فلاحتی را به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان و امام‌جمعه رشت منصوب کردند.
تدبیر24»متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ رسول فلاحتی دامت افاضاته

در پی کناره‌گیری جناب حجت  الاسلام والمسلمین آقای قربانی دامت توفیقاته، جناب‌عالی را که مزیّن به علم و صلاح و تقوا می‌باشید به نمایندگی خود در استان گیلان و امامت جمعه‌ی رشت منصوب می‌کنم. تلاش معنوی و فکری و اجتماعی در میان آن مردم شجاع و انقلابی و کارآزموده، توفیقی بزرگ و فرصتی مغتنم است و انتظار می‌رود که جناب‌عالی وظائف سنگین نمایندگی و امامت جمعه را در کنار اُنس و سلوک شایسته‌ی مردمی بویژه با جوانان مؤمن و پرانگیزه، به نحو احسن به انجام رسانید. مردم رشت و گیلان در گذشته‌ی تاریخی و نیز در دوران انقلاب و جمهوری اسلامی، افتخارات بزرگی آفریده‌اند و هرگونه خدمتی به آن مردم عزیز، خدمت به انقلاب و تاریخ و هویّت کشور است و امیدوارم در این راه موفق باشید.

لازم می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای قربانی که خود از برجستگان علمی و فرهنگی آن خطه‌ی شریف می‌باشند، تشکر و قدردانی کنم.

والسّلام علیکم و رحمة الله

سیّد علی خامنه‌ای

۱۴ فروردین ۱۳۹۷

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها