بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۶۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
قیمت نفت به دنبال انتشار گزارشی که کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا را نشان داد، افزایش روز گذشته را حفظ کرد و در معاملات روز چهارشنبه ثابت ماند.
تدبیر24»بهای معاملات نفت در نیویورک نزدیک به قیمت نهایی روز سه‌شنبه ماند. در طول معاملات روز سه‌شنبه نفت بدنبال انتشار گزارش موسسه امریکن پترولیوم بخشی از کاهش قیمت روز دوشنبه را جبران کرده بود.

بهای وست تگزاس اینترمدیت برای تحویل در مه ۶۳.۵۷ دلار در هر بشکه معامله شد. بهای معاملات نفت آمریکا روز سه‌شنبه در ۶۳.۵۱ دلار در هر بشکه بسته شد.

نفت برنت برای تحویل در ژوئن در بازار لندن، با ۴۸ سنت افزایش به ۶۸.۱۲ دلار درهر بشکه رسید.

موسسه امریکن پترولیوم روز سه شنبه در گزارش هفتگی خود اعلام کرد ذخایر نفت آمریکا هفته گذشته ۳.۲۸ میلیون بشکه کاهش یافته، اما میزان عرضه در کاشینگ اوکلاماها که قطب توزیع کلیدی این کشور است، افزایش یافته است.

طبق گزارش موسسه امریکن پترولیوم، ذخایر نفت در کاشینگ ۴.۶ میلیون بشکه افزایش یافت و ذخایر بنزین نیز ۱.۱۲ میلیون بشکه بالا رفت.

بنا بر نظرسنجی بلومبرگ،  ذخایر نفت آمریکا احتمالا دو میلیون بشکه در هفته گذشته افزایش یافته است. آمار رسمی از سوی اداره اطلاعات انرژی آمریکا بعد از ظهر چهارشنبه منتشر خواهد شد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، توافق کاهش تولید اوپک و غیراوپک از قیمت‌های نفت در سال میلادی جاری پشتیبانی کرده است. الکساندر نواک، وزیر نفت روسیه، اعلام کرده کشورش در دیدار وزیران در ماه جاری آماده است درباره همکاری بلندمدت با اوپک گفت‌وگو کند.

همزمان نظرسنجی بلومبرگ از تحلیلگران شرکت‌های نفتی و آمار رهگیری کشتی نشان داد تولید اوپک در مارس به پایین‌ترین میزان در یک سال گذشته کاهش یافته است.

برچسب ها: تدبیر24 ، قیمت نفت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها