بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
طبق گزارش‌ها، رئیس‌جمهوری آمریکا برای مصاحبه با شورای ویژه تحقیقات درباره روسیه آماده می‌شود. این اتفاق پس از ماه‌ها مذاکره با حضور تیم حقوقی دونالد ترامپ انجام می‌شود.
تدبیر24»سی‌ان‌ان جمعه به نقل از یک مقام کاخ سفید گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا چندان آمادگی ندارد و وکلای او تنها ایده‌هایی به ترامپ داده‌اند که این شورای ویژه ممکن است درباره چه موضوعاتی سوال بپرسد.

ترامپ هرگز رسما تایید نکرد که در تحقیقات مرتبط با همدستی کمپین او با روسیه با تیم رابرت مولر همکاری می‌کند اما به صورت شفاهی اعلام آمادگی کرده بود.

در حالی که دست ترامپ برای همکاری با تیم مولر باز است، مشاورانش درباره خطرات و پیامدهای مصاحبه مذکور هشدار داده‌اند.

مولر در جریان تحقیقات مرتبط با مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، تاکنون ۱۹ تن از جمله چندین تن از مشاوران سابق ترامپ را به دروغگویی به اف‌بی‌آی متهم کرده است.

مولر اوایل همین ماه به وکلای ترامپ گفته است گرچه رئیس‌جمهوری آمریکا هدف کیفری تحقیقات روسیه نیست اما تاکید کرد او هنوز موضوع اصلی تحقیقات قرار دارد.

وکلای رئیس‌جمهوری آمریکا و تیم شورای ویژه ماه گذشته نشستی را برای بررسی سوالات احتمالی مولر از ترامپ برگزار کردند.

طبق گزارش سی‌ان‌ان، اینکه دونالد ترامپ تحت سوگند با تیم مولر مصاحبه کند یا یک دیدار غیر رسمی داشته باشد هنوز در دست بررسی است.

برچسب ها: تدبیر24 ، مولر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها