بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ادامه بارش در استان تا ظهر فردا خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدیدی از اواخر روز سه‌شنبه وارد خوزستان خواهد شد.

تدبیر24»کوروش بهادری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره بارش‌های شب گذشته، اظهار کرد: مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهند که ضرایب و شاخص‌های ناپایداری تا فردا ظهر وجود دارد بنابراین انتظار بارش‌های رگباری همراه با تندباد شدید و رعد و برق را در شمال، شرق و مرکز خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: با توجه به اینکه بارش باران را خواهیم داشت، حتی اگر وزش باد موجب وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت دید افقی شود این پدیده به صورت موقت خواهد بود. شب گذشته نیز سرعت باد در اهواز به 60 کیلومتر بر ساعت رسید و دید افقی به 1000 متر کاهش یافت اما پس از بارش باران گرد و خاک وجود نداشت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: طی امروز و فردا خلیج فارس مواج خواهد بود بنابراین باید دریاروی لنج‌ها و قایق های کوچک تحت کنترل دریابانی و مرزبانی قرار بگیرد. همچنین با توجه به شرایط جوی حاکم بر خوزستان از همه فرمانداران می‌خواهیم که توصیه‌های مدیریت بحران را مدنظر داشته باشند.

بهادری بیان کرد: از اواخر روز سه‌شنبه هفته جاری سامانه بارشی جدیدی وارد استان خوزستان خواهد شد که تا آخر هفته فعال خواهد بود. انتظار بارش فراگیری از این سامانه بارشی داریم.

وی با بیان اینکه روز گذشته بارش‌های خوبی در اکثر شهرهای استان خوزستان گزارش شده است، گفت:میزان بارش در 24 ساعت گذشته در تاراز 35 میلیمتر، امام‌زاده عبدالله 12 میلیمتر، صیدون 6 میلیمتر، دزفول  14.8میلی متر، بستان 42 میلیمتر، اهواز 4.2 میلیمتر، مسجدسلیمان 11.4میلیمتر، رامهرمز 5 میلیمتر، آبادان 10.8 میلیمتر، ماهشهر 5.1 میلیمتر، امیدیه 3.2میلیمتر، بهبهان 0.5میلیمتر، شوشتر 7.6 میلیمتر، ایذه 11.2 میلیمتر، حسینیه 14.3 میلیمتر، دهدز 9.0 میلیمتر، کشاورزی اهواز 3.3 میلیمتر، لالی 20.7 میلیمتر، شادگان 12.5 میلیمتر، شوش 34.5 میلیمتر،گتوند 21.8 میلیمتر و آغاجاری 0.8 میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد:در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 33 درجه سانتی‌گراد و دهدز با 11 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 18 تا 32 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، ادامه بارش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها