بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
حق شناس:
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر با بیان اینکه از تصمیم استعفای نجفی دلخورم گفت: اما نباید شهر را حتی برای یک ساعت بدون مدیر رها کرد.
تدبیر24»محمدجواد حق شناس پس استماع متن استعفای نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران، گفت:‌ سخت است که تنها موافق استعفا باشم.
وی با اشاره به سوابق و رزومه نجفی تصریح کرد: نام نجفی در تارک تاریخ کشور به عنوان یک مدیر موفق نقش خواهد بست و مردم تهران نجفی را به عنوان مدیری هوشمند و مجرب در 40 سال گذشته می‌شناسند.
حق شناس با بیان اینکه مردم با رأی قاطع به شورای شهر رأی دادند و خواستار تغییر شدند و نجفی هم با رأی همه اعضا به عنوان شهردار انتخاب شد و در این هفت ماه و نیم نیز عملکرد مناسبی داشت، گفت: به عنوان مثال نجفی شهری را تحویل گرفت که با انبوه بدهی‌ها مواجه بود و با شرایطی مواجه بودیم که باید هر ماه حدود 500 میلیارد تومان حقوق داده می‌شد اما در روزی که ما خزانه را تحویل گرفتیم تنها 13 میلیارد تومان پول در آن بود و در این شرایط 6000 میلیارد بدهی نیز پرداخت شد.
وی با بیان اینکه نجفی بهترین تیم را برای مدیریت شهر انتخاب کرد، افزود: از عملکرد نجفی دفاع می‌کنم اما از استعفایش گلایه مند و دلخورم؛ البته دقت داشته باشید که نجفی در این استعفا خدا، شرایط، مردم و ... را در نظر گرفته و نهایتا این تصمیم سخت را اخذ کرده است اما ما در جایگاهی نیستیم که تعهدمان را به مردم فراموش کنیم چرا که 30 میلیون رأی پشت سر ما است و نباید حتی برای یک ساعت شهر را بدون مدیر رها کنیم.
وی با بیان اینکه خیلی از مردم علت استعفا را قبول و باور ندارند گفت: اگر نجفی به این جمع بندی رسیده که نمی‌تواند بماند باید تکلیف شهر را همین امروز مشخص کنیم.
برچسب ها: تدبیر24 ، حق شناس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها