بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
کارگر یک کارگاه تولید کفش در محدوده میدان بهارستان که به انگیزه طلب دستمزد پایان سال خود، ابتدا با صاحب کارگاه تولید کفش درگیر و در یک نزاع و درگیری آتشین باعث مرگ پسرخاله‌اش شده بود، صراحتا به استفاده از بنزین به قصد تهدید صاحب تولیدی کفش اعتراف کرد.
تدبیر24»در تاریخ بیست و هشتم اسفندماه پارسال مرگ جوانی 23 ساله به علت سوختگی شدید ناشی از ایجاد حریق عمدی به کلانتری 109 بهارستان اعلام و در ادامه با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع حریق عمدی منجر به جنایت پرونده برای ادامه رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 آغاز رسیدگی به پرونده در شرایطی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت که امکان انجام تحقیقات از عامل آتش سوزی وجود نداشت تا نهایتا با بهبود نسبی او ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با مراجعه به بیمارستان به تحقیق از وی پرداختند. متهم پرونده در اظهاراتش ادعا کرد که برای طلب دستمزدش ابتدا با صاحب کارگاه تولیدی کفش درگیری لفظی پیدا کرده و در ادامه با شدت پیدا کردن درگیری به سراغ گالن بنزین رفته و مقداری از بنزین داخل آن را بر روی لباس های خود ریخته است.

متهم در توضیحات خود به کارآگاهان گفت: چند روزی بود که به صاحب تولیدی خواهش می کردم تا دستمزد مرا برای شب عید پرداخت کند اما او به صحبت های من توجهی نمی کرد تا اینکه روز حادثه در حالیکه از دست صاحب تولیدی بسیار عصبانی شده بودم  ، ناگهان چشمم به گالن بنزین داخل کارگاه افتاد،  به سراغ آن رفته و مقداری از بنزین را بر روی لباس های خود ریختم و تهدید به آتش زدن خود کردم.  صاحب تولیدی و چند کارگر دیگر از جمله پسرخاله خودم به قصد گرفتن ظرف بنزین به طرف من آمدند و همین موضوع باعث شد تا مابقی بنزین داخل ظرف به روی آنها و زمین بریزد و در حالیکه کشمکش برای گرفتن گالن بنزین از من ادامه داشت ، به سمت اجاز گاز نزدیک شدم و در حالیکه اجاق روشن بود ، ناگهان لباس های من شعله ور شد و در ادامه کارگاه نیز دچار آتش سوزی شد.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در این حادثه سه مصدوم سطحی آتش سوزی پس از انجام اقدامات درمانی از بیمارستان ترخیص شده اما عامل حریق به علت شدت سوختگی کماکان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها