بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
برانکو ایوانکوویچ و تیم پرسپولیس روز گذشته دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن گرفتند.
تدبیر24»در چارچوب هفته بیست وهفتم رقابت های لیگ برتر، دیروز تیم های پدیده و پرسپولیس در مشهد به مصاف هم رفتند. پرسپولیسی ها که برای تثبیت عنوان قهرمانی خود به یک امتیاز نیاز داشتند، مقابل پدیده به برتری رسیدند و قهرمانی خود را جشن گرفتند.


این عنوان برای دومین سال متوالی به پرسپولیس و البته به برانکو ایوانکوویچ اختصاص یافت و آنها توانستند حکمرانی خود بر لیگ را تداوم بخشند.

 

رکورد قهرمانی های متوالی در ادوار مختلف لیگ برتر، در اختیار تیم سپاهان است. اصفهانی ها در دورانی که کاملا آماده و قدرتمند بودند، توانستند سه سال پیاپی یعنی در دوره های نهم، دهم و یازدهم قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کنند. همچنین در رده مربیان امیر قلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ ایران است، توانسته سه مرتبه متوالی با تیم های استقلال (دوره هشتم) و سپاهان (دوره نهم و دهم) قهرمانی لیگ را به صورت متوالی از آن خود کند.

 

نکته جالب در خصوص پرسپولیسی ها این است که آنها هم فاصله زیادی با رسیدن به این افتخار سپاهان نداشتند. تیم پرسپولیس در لیگ پانزدهم، در حالی که هم امتیاز با استقلال خوزستان بود، تنها به دلیل 3 تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم، عنوان قهرمانی لیگ را از دست داد. پرسپولیس در صورتی که از گل های خورده متعدد و عجیبش در آن فصل می کاست و می توانست قهرمانی آن سال را به دست آورد، حالا در کسب 3 عنوان قهرمانی پیاپی با سپاهان مساوی می شد. برانکو ایوانکوویچ هم در این صورت می توانست به رکورد 3 قهرمانی متوالی امیر قلعه نویی دست پیدا کند و البته به تنهایی لقب یک مربی که سه سال متوالی با یک تیم واحد، قهرمان لیگ شده را از آن خود کند.

 

البته فرصت کسب سومین قهرمانی پیاپی در فصل آینده برای سرخپوشان به قوت خود باقی است اما قهرمانی لیگ پانزدهم، می توانست آنها را در همین مقطع فعلی به رکورد سپاهان و امیر قلعه نویی برساند.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها