بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
دبیر کل جامعه فاطمیون با ارسال یادداشتی به خبرگزاری فارس با اعتراض به قطع حق عائله‌مندی زنان مجرد در آموزش‌وپرورش، از معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خواست، پیگیر رفع این بی‌عدالتی باشد.
تدبیر24»طاهره رحیمی دبیرکل جامعه فاطمیون با ارسال یادداشتی به خبرگزاری فارس خطاب به معاون رئیس جمهور نسبت به قطع حق عائله‌مندی بهزنان مجرد اعتراض کرد.

در این یادداشت آمده است:

«باسمه‌تعالی

معاونت محترم رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار

با سلام و احترام به استحضار می‌رساند آموزش‌وپرورش تصمیم به قطع حق عائله‌مندی زنان مجرد گرفته است.

این در حالی است که آقایان با کار یکسان با خانم‌ها در فیش حقوقی خود بندی به نام حق‌دارند و حقوقی بابت آن دریافت می‌کنند که خانم‌های متأهل هم از آن بهره‌مندند و برای تحکیم خانواده لازم و ضروری است .

در زمان مدیریت سرکار خانم مجتهد زاده طرحی به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی رفت که به دختران مجرد بالای ده سال سابقه مبلغی بابت حق خودسرپرستی تحت عنوان حق عائله‌مندی پرداخت شد که تقریباً نصف حق عائله‌مندی آقایان بود و این تنها کمک به دختران مجردی است که به خاطر شرایط اضطراری جامعه از حق همسری و مادری  محروم شده و با هزاران مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کنند و پابه‌پای  مردان در جامعه خدمت کرده و حقوق کمتری دریافت می‌کند. این روال تاکنون ادامه داشته است.

اکنون آموزش‌وپرورش تصمیم به قطع حق عائله‌مندی دختران گرفته است.



لذا خواهشمند است حضرتعالی پیگیری نموده و نتیجه را اعلام بفرمائید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها