بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۶۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
دبیر کمیسیون آموزش مجلس گفت: عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان و وجود اسناد و گزارش‌هایی از اجرای سند 2030 در نظام آموزشی کشور از جمله سؤالاتی است که در جلسه امروز این کمیسیون از وزیر آموزش و پرورش مطرح می‌شود.
تدبیر24»حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسه امروز سؤالاتی پیرامون مسائل آموزش و پرورش از سید محمد بطحایی(وزیر آموزش و پرورش) توسط نمایندگان مردم مطرح خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان، ایستایی دانشگاه فرهنگیان و عدم گسترش آن و سؤال از تدبیر نهایی وزارت آموزش و پرورش برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در این وزارتخانه، از جمله مسائلی است که در این جلسه مطرح خواهد شد.

دبیر کمیسیون آموزش تصریح کرد: اسناد و گزارش‌هایی پیرامون اجرای سند 2030 در نظام آموزشی کشور وجود دارد که این مسئله نیز از جمله محورهای مورد سؤال از وزیر آموزش و پرورش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمی با بیان اینکه امسال مدارس کشور دغدغه پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز را ندارند، خاطر نشان کرد: اجرای این قانون با مراعات شرایطی همچون رعایت الگوی مصرف است که آیین‌نامه مربوط به آن باید هرچه سریع‌تر توسط دولت تدوین و ابلاغ شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
خدایا برای صدمین بار دروغ می گویند معاون مالی وزیر نوبخت بارها گفت تا پایان سال نودوشش تمام مطالبات تامین اعتبار شده است. یعنی همه خالی بندی بوده این قدر دروغ
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها