بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵
دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: این جشنواره آموزشی با معرفی ۱۸ فرایند برتر آموزشی علوم پزشکی ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

تدبیر24»دکتر عظیم میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کشوری آموزشی شهید مطهری طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۹۷ گفت: این جشنواره در دو بخش دانشگاهی و کشوری برگزار می‌شود و پس از اینکه دانشگاه‌ها به صورت جداگانه این جشنواره را برگزار و فرآیندهای برتر خود را انتخاب کردند، مهمترین فرآیندهای خود را برای شرکت در جشنواره کشوری ارسال می‌کنند. 

وی با بیان اینکه این جشنواره مربوط به ارتقاء کیفیت آموزش است، افزود: در این رقابت کشوری از همه دانشگاه‌های علوم پزشکی درخواست شده تا فرایندهای ارتقاء کیفیت آموزش که مربوط به اقدامات عملی دانشگاه‌ها است و با استمرار قابل قبولی برای بهبود کیفیت آموزش صورت گرفته ارسال شود. فرایندهای ارسال شده در سامانه‌ای با روش مشخص و معلوم مورد داوری قرار می‌گیرد و طی این داوری فرایندهای برتر کشوری انتخاب می‌شوند.

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: این جشنواره در حیطه‌های "برنامه ریزی درسی"، "مدیریت آموزشی"، "مدیریت و رهبری آموزشی"، "مشاوره و حمایت دانشجویی"،"روش های یاددهی و یادگیری"، "یادگیری الکترونیکی"،" موضوعات خاص" و سایر موضوعات برگزار می‌شود. 

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری با اشاره به اینکه افتتاحیه این جشنواره در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون وزارت بهداشت و جمعی از مسئولین و سیاستگذاران حوزه آموزش علوم پزشکی برگزار می‌شود، تصریح کرد: طی روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت فرآیندهای منتخب همزمان با برگزاری همایش کشوری آموزش علوم پزشکی ارائه می شود و در نهایت در عصر روز ۱۲ اردیبهشت ماه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز و تقدیر رسمی به صورت کشوری توسط وزیر بهداشت و مسئولین و سیاست‌گذاران حوزه آموزش علوم پزشکی از برگزیدگان انجام خواهد شد. 

وی با بیان اینکه  ۶۸ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در ۶ حیطه فرآینده‌های برتر خود را ارسال کرده اند، گفت: هر دانشگاه مجاز به ارسال دو فرآیند در هر حیطه جشنواره بوده و دانشگاه آزاد نیز مجاز به ارسال دو فرایند بود و با توجه به اینکه همه دانشکده ها در همه حیطه‌ها فرایند ارسال نکرده‌اند، در نهایت حدود ۳۰۰ فرآیند به جشنواره ارسال شده است که اینها داوری شده‌اند و از بین آن‌ها ۱۸ فرایند نهایی انتخاب شده است که در جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

میرزازاده گفت: شعار یازدهمین جشنوراه آموزشی شهید مطهری و نوزدهمین همایش آموزشی علوم پزشکی، تحول و نواوری در آموزش علوم پزشکی است که از حدود سه سال پیش  با اجرای طرح تحول آموزش علوم پزشکی در کشور آغاز شده است و تا کنون تداوم دارد و هدف این شعار در واقع ارتقا کیفیت آموزش است. 

دبیر اجرایی یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری گفت: برنامه های این جشنواره شامل ۶ سخنرانی کلیدی، ۱۸ سخنرانی کوتاه، ۶ سمپوزیم، ۱۶ جلسه ارائه پوستر،‌۶ جلسه داوری پایان نامه آموزش پزشکی، ۱۶کارگاه، ۶کلینیک مشاوره آموزش پزشکی، ۶ جلسه ارائه فرایندهای برتر و برنامه‌های دیگر است. 

وی افزود: یازدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری و نوزدهمین جشنواره آموزشی علوم پزشکی در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود. 

میرزازاده در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات متعددی باید برای ارتقاء کیفیت آموزش انجام شده و این جشنواره نیز گامی برای تقدیر از خدمات کسانی است که به صورت نظام‌مند و روش‌مند در این حیطه فعالیت می‌کنند که امیدواریم بتواند سهم خود را در پازل کلی ارتقاء کیفیت اعمال کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها