بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
سرمربی تیم ملی همان طور که پیش از این هم اعلام کرده بود، لیست نهایی تیم ملی را مشخص نکرده و همه بازیکنان زیر نظر او قرار دارند.
تدبیر24»پیش از بازی ایران و سیرالئون، مارکار آقاجانیان، دستیار کارلوس کی‌روش اعلام کرد که مجبور به حذف چند بازیکن از تیم ملی هستند تا فهرست ۳۴ نفره این تیم تکمیل شد. بعد از این بازی، بازیکنانی مانند امید نورافکن، احمد عبدالله‌زاده، محمد انصاری، امید نورافکن و ... از فهرست تیم ملی خارج شدند و کی‌روش با بازیکنان کمتری راهی تونس و اتریش شد.

تصورات بر این بود که سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه روزهای باقی مانده تا جام جهانی، بازیکن جدید دیگری را به تیم ملی دعوت نخواهد کرد و از بین بازیکنان موجود در تیم ملی، ۲۳ نفر نهایی خودش را انتخاب می‌کند.

بعد از بازی استقلال با الریان و مشکی‌پوشان، نام داریوش شجاعیان، هافبک استقلال نیز در فهرست دعوت شده‌ها به تمرینات ریکاوری قرار گرفت تا همه شگفت زده شوند.

شجاعیان در حالی به تیم ملی دعوت شد که آخرین بار سال گذشته و در دوران حضورش در گسترش فولاد به تیم ملی آمده بود اما بعد از آن هرگز به تیم ملی نرسید. حتی زمانی که دو ماه قبل اعلام کرد تلاش می‌کند به تیم ملی دعوت شود، خیلی‌ها حرف او را جدی نگرفتند چرا که تصور بر این بود که کی‌روش بازیکنان خود برای جام جهانی را انتخاب کرده است.

دعوت شجاعیان به تیم ملی یک بار دیگر مشخص کرد که هنوز بازیکنان ایرانی زیر نظر کادرفنی تیم ملی هستند. کی‌روش چندی پیش اعلام کرده بود که برای داشتن بهترین تیم در جام جهانی، همه بازیکنان ایرانی را زیر نظر می‌گیرد و به همه بازیکنان فرصت خودنمایی می‌دهد. او گفته بود: "باید با تک تک بازیکنان تا لحظه آخر کار کنیم. همه آنها مستحق کار و پیشرفت و توسعه هستند. برنامه‌های ما تا خرداد سال آینده به این شکل است".

در حال حاضر سه هفته تا پایان لیگ برتر باقی مانده و کی‌روش در این هفته‌ها لیگ برتر را برای انتخاب بهترین بازیکنان زیر نظر دارد. علی رغم انتقاد او از وضعیت جسمانی بازیکنان لیگ برتری برای حضور در جام جهانی، هنوز به این بازیکنان نیاز دارد و هر کاری برای انتخاب بهترین بازیکنان انجام می‌دهد.

از طرفی کی‌روش خواهان فرصت بیشتری برای تمرین کردن با بازیکنان بود که این موضوع با برگزاری جلسه با تاج و شفر منتفی شد و کی‌روش قبول کرد که بازیکنان لیگ برتری از جمله بازیکنان استقلال و پرسپولیس به جای حضور در تیم ملی، کنار باشگاه‌های خود باشند.

برچسب ها: تدبیر24 ، کی‌روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها