بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران چهارشنبه با دو دیدار آغاز خواهد شد که سرخابی‌های پایتخت در تبریز و تهران به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
تدبیر24»هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از روز چهارشنبه با دو دیدار آغاز خواهد شد که سرخابی‌های پایتخت به مصاف حریفان میانه جدولی خود خواهند رفت تا آماده دیدارهای خود در لیگ قهرمانان آسیا شوند.

گسترش فولاد – استقلال، ساعت ۱۷، ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز

شاگردان وینفرد شفر در حالی در تبریز به مصاف حریف رده نهمی خود می‌روند که در بازی رفت توانستند با دو گل این تیم را شکست دهند و برای باقی ماندن در کورس کسب سهمیه آسیایی باید بتوانند شاگردان فیروز کریمی را دبل کنند. استقلالی‌ها که اکنون با ۴۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده سوم قرار دارند، می‌توانند در صورت کسب سه امتیاز مقابل تیم تبریزی، موقتا به رده دوم صعود کنند و جای ذوب آهن را در این رتبه بگیرند.

در سوی دیگر میدان، گسترش فولادی قرار دارد که با قرار گرفتن در میانه‌های جدول نه امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارد و نه از سقوط به لیگ آزادگان ترسی دارد. شاگردان فیروز کریمی که این فصل یکی از بهترین نتایج خود را در لیگ برتر گرفته‌اند به دنبال خلق یکی از شگفتی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر هستند.

پرسپولیس – پارس جنوبی، ساعت ۱۹، ورزشگاه آزادی تهران

سرخ‌پوشان پایتخت که هفته گذشته با برتری برابر پدیده توانستند برای دومین بار پیاپی قهرمان ایران شوند، در حالی از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه آزادی به مصاف پارس جنوبی می‌روند که دیگر انگیزه چندانی برای با قدرت ظاهر شدن در لیگ برتر را ندارند و به دنبال صعود به عنوان صدرنشین در گروه آسیایی خود هستند. این احتمال داده می‌شود که با توجه به قهرمانی زودهنگام پرسپولیس و بازی حساس این تیم مقابل السد در هفته آینده، سرمربی کروات سرخ‌ها، به بسیاری از بازیکنان اصلی خود در دیدار با شاگردان تارتار استراحت دهد.

از طرف دیگر پارس جنوبی در حالی در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت که آن‌ها در بازی رفت علی‌رغم برتری نسبی که به حریف داشتند در دقیقه ۹۶ بازی را واگذار کردند و به دنبال انتقام آن دیدار هستند. یکی از تاریخی‌ترین صحنه‌های لیگ برتر در بازی رفت این دو تیم اتفاق افتاد؛ جایی که محسن فروزان دروازه‌بان پارس جنوبی پنالتی که به سود این تیم گرفته شده بود را هدر داد تا این فرصت‌سوزی پایه‌ریز پیروزی یک گله شاگردان برانکو ایوانکوویچ باشد. پارسی‌ها علی‌رغم شانسی که روی کاغذ دارند با توجه به بازی رو در روی سایر تیم‌های مدعی کسب سهمیه، فرصت کمی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند.

برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها