بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
مهاجم سابق بارسلونا با پناه بردن به دادگاه عالی داوری ورزشی امیدوار است که در جام جهانی جواز بازی کردن پیدا کند.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال  مراکش یکی از تیم های است که توانسته به جام جهانی  ۲۰۱۸ روسیه راه پیدا کند و در گروه ایران، اسپانیا و پرتغال قرار دارد.

منیر الحدادی، مهاجم سابق بارسلونا در مراکش به دنیا آمده است اما  او پیش از این به تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا دعوت شده است.

طبق قوانین فیفا بازیکنی که در رده بزرگسالان برای تیمی به میدان رفته نمی‌تواند  برای تیم دیگری بازی کند.

الحدادی سخت در تلاش است تا بتواند با تیم‌ ‌ملی  مراکش حضور در جام جهانی را تجربه کند اما  فیفا رسما با خواسته او مخالفت کرد.

دادگاه داوری ورزشی از درخواست الحدادی و فدراسیون فوتبال مراکش برای بررسی پرونده این بازیکن سخن به میان آورد و تاکید کرد که آنها درخواست خود را ارائه داده‌اند  و به آن رسیدگی می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، جام جهانی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها