بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۰۷۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به پاک بودن هوای تهران از وزش باد شدید طی فردا (۲۳ فروردین) خبر داد.

تدبیر24»حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۲ فروردین) است و در بیشتر ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (22 فروردین) وضعیت کیفی هوای مطلوب در بیشتر مناطق پایتخت برقرار است.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط جوی طی فردا (۲۳ فروردین) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز با افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی و افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد، گفت: با برقراری شرایط جوی ناپایدار طی روز جمعه (۲۴ فروردین) در برخی ساعات بارش باران و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

وی در پایان با بیان اینکه میانگین کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۴۸ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: این شاخص هم اکنون ۴۸ و همچنان در شرایط پاک است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها