بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۰۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی ۴ طبقه خبر داد.

تدبیر24»جلال ملکی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۰:۵۵ صبح امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام ابتدای خیابان حبیب‌الله به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی گزارش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شود تصریح کرد: محل حادثه یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد ۷۰ متری قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان همسایه‌ها که متوجه انتشار دود و آتش‌سوزی در واحد طبقه دوم شده بودند در را باز کرده و وارد آپارتمان شده‌بودند.

ملکی با بیان اینکه زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند یک اتاق‌خواب در همین واحد کاملا شعله‌ور بود گفت: آتش‌در حال سرایت به دیگر بخش‌های ساختمان نیز بود دود بسیار غلیظی تمام این واحد را فراگرفته بود و دود به طبقات بالایی نیز منتشر شده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه افرادی که در طبقه بالا بودند خود را سریع به بیرون منزل رسانده و مشکل محبوس شده نداشتیم. در منزل طبقه دوم نیز کسی نبود و همسایه‌ها درب منزل را باز کرده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: بلافاصله عملیات را آغاز کردند و از سرایت آتش جلوگیری کرده خوشبختانه در این حادثه مصدومیت نداشتیم.

وی درباره علت وقوع حادثه گفت: کارشناسان در حال برسی علت حادثه هستند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها