بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴
انتقاد تند بوفون از داور انگلیسی:
کاپیتان یوونتوس بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا به تندی از داور انگلیسی انتقاد کرد.
تدبیر24»یوونتوس با وجود پیروزی سه بر یک برابر رئال مادرید از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باز ماند. یووه با سه گل از رئال در برنابئو پیش افتاد اما پنالتی مشکوکی که داور در دقیقه 93 گرفت باعث شد تا رئال توسط رونالدو به گل برسد. بوفون به شدت به عملکرد داوری اعتراض داشت و در نهایت هم به خاطر اعتراض زیاد از بازی اخراج شد.

او بعد از بازی به انتقاد تند از داوری پرداخت و گفت: احساس می کنم که حالم خوب است و غیر طبیعی نیستم. زندگی ادامه داد. افتخار می کنم که چنین بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. توانستیم غیر ممکن را در دیدار امشب ممکن کنیم اما در نهایت عدالت اجرا نشد.

بوفون ادامه داد: من به صحنه پنالتی بسیار نزدیک بودم. اصلا اتفاقی رخ نداد. داور همین صحنه را در دیدار رفت پنالتی تشخیص نداد. اگر چنین صحنه مشکوکی را آن هم در دقیقه 93 پنالتی می‌گیری، پس بدان تو انسان نیستی بلکه یک حیوانی هستی چرا که نمی‌توانی آن هم تلاش و فداکاری را که یک تیم در تمام 90 دقیقه صرف کرد درک و احساس کنی.

بوفون در ادامه گفت: داور انگلیسی شایسته این دیدار نبود. به همه دوستانم در رئال مادرید به ویژه راموس صعود به نیمه نهایی را تبریک می گویم اما اگر در برنابئو و برابر این همه تماشاگر شخصیت لازم را نداری باید در خانه و یا در سکوهای ورزشگاه کنار همسر و فرزندانت بنشینی و چنین دیدار بزرگی را قضاوت نکنید. می‌دانم که داور بر اساس آنچه که می بیند تصمیم می‌گیرد اما آن صحنه بسیار مشکوک بود. داور در دیدار رفت همین صحنه را برای ما پنالتی نگرفت. یوونتوس همه تلاش خود را به کار گرفت و اصلا قابل قبول نیست که یک شخص اینگونه ما را نابود کند.

کاپیتان یوونتوس در پایان سخنان خود گفت: به نظر می رسد که داور در سینه خود قلب ندارد بلکه یک مشت اشغال در جای آن است.

برچسب ها: تدبیر24 ، مشت اشغال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها