بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
مهاجم پرتغالی رئال مادرید می‌گوید آنها می‌توانستند در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دروازه یوونتوس را بیشتر از یک مرتبه باز کنند.
تدبیر24»رئال مادرید با وجود دریافت سه گل در بازی برگشت مقابل یوونتوس موفق شد در دقایق پایانی بازی توسط رونالدو به گل برسد و با وجود سه گل در بازی رفت جواز حضور در نیمه نهایی را دریافت کند.

کریستیانو رونالدو ضربه پنالتی که واسکز به دست آورده بود را وارد دروازه یوونتوس کرد و شزنی را تسلیم کرد چون بوفون به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین مسابقه اخراج شده بود.

رونالدو در پایان بازی در این باره گفت: نمی‌فهمم چرا آنها اعتراض می‌کنند. روی واسکز از پشت خطا شد و اگر آنها این را پنالتی نمی‌دانند پس موقعیت گل بود.

مهاجم پرتغالی ادامه داد: در فوتبال هیچ چیز به شما داده نمی‌شود و باید شما تا پایان بجنگید. می‌توانستیم گل‌ها بیشتری بزنیم اما یوونتوس و بوفون خوب عمل کردند.

برچسب ها: تدبیر24 ، فوتبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها