بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
پدیده مشهد قصد دارد از فصل آینده به کار خود در سطح اول فوتبال پایان دهد.
تدبیر24»آنطور که از شواهد پیداست پدیده از فصل آینده قصد تیمداری ندارد و ماموریت شاگردان مهاجری در دیدارهای باقیمانده، صرفا حفظ سهمیه فوتبال خراسان خواهد بود.

تمرین تیم فوتبال پدیده امروز در حضور چهره های غیر فوتبالی با حاشیه های بسیاری همراه بود که از مهمترین آنها می توان به حضور مدیرعامل یکی از شرکت های صنایع غذایی استان خراسان در این تمرین اشاره کرد. فردی که از آن به عنوان حامی مالی جدید باشگاه تا پایان فصل نامبرده می شود و بعید نیست اتفاقات آینده در پدیده حول این شخص شکل بگیرد.

علاوه بر این کوروش صبوریان مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد حضور صنایع در فوتبال خراسان قدر دانسته شود!

وی همچنین از وفاق مسئولان برای حمایت از باشگاه لیگ برتری پدیده در استان خراسان رضوی ابراز خرسندی کرد و کفت: شرایط خاصی برای پدیده رقم خورده و وظیفه تمام استان است که از این امتیاز حمایت کنیم.

حسین شکوهی، رییس هیئت‌مدیره باشگاه پدیده خراسان در این رابطه و در تمرین امروز اظهار کرد: پس از صحبت‌هایی که توسط شرکت پدیده مادر در خصوص عدم علاقه این مجموعه برای تیم‌داری مطرح شد، تلاش شده تا با وفاق استانی تلاش کنیم تا اجازه ندهیم گزندی به تنها سهمیه استان در لیگ برتر وارد شود.

به جز صبوریان و شکوهی، رسولیان معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی، حیدری ریاست شورای شهر مشهد و پارسا سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده نیز از دیگر حاضران در این تمرین بودند که همگی بر حمایت از حفظ سهمیه لیگ برتری خراسان تاکید داشتند اما با صحبت های شکوهی مشخص شد تصمیم مسئولان شرکت پدیده مبنی بر عدم علاقه به تیمداری پدیده کاملا جدی است و برای تعیین تکلیف این تیم باید منتظر روزهای آتی ماند.

برچسب ها: تدبیر24 ، پدیده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها