بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۰
معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز گفت: شناسایی عاملان سرقت مدارک توریستهای آلمانی در حال پیگیری است.
به گزارش تدبیر24 احمد ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا گفت: ماشین این زوج جوان آلمانی درحالیکه در یکی از خیابان های شهرک بنفشه واقع در کرج پارک شده بود، مورد سرقت افرادی ناشناس قرار می‌گیرد.

وی افزود: این حادثه در مقابل یک ساختمان مجهز به دوربین مدار بسته اتفاق می‌افتد و این خانواده با در دست داشتن فیلم ویدئو از زمان سرقت به نزدیکترین کلانتری مراجعه وخواستار رسیدگی پلیس می‌شوند.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده، چند اکیپ ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان مامور رسیدگی به این پرونده می‌شوند.

وی ادامه داد: هنوز اطلاعات کافی در خصوص این مجرمان در دسترس نیست و هویت آنها شناسایی نشده است.

این مسئول گفت: ازآنجایی که این توریست‌های آلمانی مدارک خود را از دست داده‌اند تا صدور مجدد گذرنامه می‌بایست ویزای اقامتی خود را تمدید و در ایران بمانند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی ادامه داد: بنا شده تا زمان تمدید مهلت ویزا این زوج آلمانی به همراه دو فرزند خود مهمان البرزی ها باشند .

ترکاشوند ابراز داشت: این زوج یک روز مهمان اداره میراث فرهنگی البرز بودند و در این فرصت با جاذبه‌های گردشگری این استان بیشتر آشنا شدند.

وی تاکید کرد: سرقت ممکن است در هر کشوری رخ دهد و این امر به هیچ وجه باعث ایجاد دید منفی نسبت به ایرانیان در این زوج نشده است.

ترکاشوند گفت: این توریست‌ها ایرانیان به ویژه البرزی‌ها را مردمانی خون گرم و مهمان نواز می‌دانند و جدای از این اتفاق ناگوار از بودن در کشوری با سابقه تاریخی غنی بسیار خرسند هستند.

معاون میراث فرهنگی استان البرز تصریح کرد: با مکاتبات انجام شده با پلیس بنا شده این پرونده با جدیت و سرعت بیشتری پیگیری شود.

وی در پایان گفت: تا زمان صدور مجدد گذرنامه این زوج همچنان با خودروی ون خود به جای جای استان سرمی زنند و از جاذبه های گردشگری استان لذت می‌برند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها