بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۷۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰
تهیه‌کننده برنامه «بوی عیدی» به نقش اسپانسرهای برنامه‌های تلویزیونی در دعوت از سلبریتی‌ها اشاره کرد و گفت: زمانی که حامی مالی برنامه بخواهد که سلبریتی‌ها در آن حضور داشته باشند، اگر تهیه‌کننده هم مخالف باشد، مجبور است که بپذیرد.

تدبیر24»احسان ارغوانی در گفت‌وگویی با ایسنا درباره محوریت حجم انبوهی از برنامه‌های تلویزیونی بر حضور بازیگران اظهار کرد: من به عنوان برنامه‌ساز مخالف حضور بازیگران در برنامه‌های مناسبتی هستم اما آیا مردم هم از حضور نداشتن بازیگران در برنامه‌ها راضی هستند؛ مهمترین مساله‌ای که برنامه‌ساز در نظر می‌گیرد، خواست مردم است. مردم دوست دارند سلبریتی‌ها (بازیگران، خواننده ها، ورزشکاران و ...) را حتی با اینکه تکراری شده‌اند، ببینند.

تهیه‌کننده برنامه نوروزی «بوی عیدی» ادامه داد: به نظرم می‌توان از حضور سلبریتی‌ها به شکل دیگری بهره برد؛ برای مثال ما در حوزه گردشگری مشکل داریم و می‌توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم که سلبریتی‌ها در ویژه‌برنامه نوروز به جای استودیو در شهرستان و مناطق محروم حضور پیدا کنند تا از نزدیک این مناطق را ببینند و هم بحث ایرانگردی و گردشگری اتفاق بیفتد. با این کار مردم شهرهای دیگر هم می‌توانند سلبریتی‌های مورد علاقه‌شان را از نزدیک ببینند. 

او اضافه کرد: به نظرم بهترین برنامه تلویزیون در نوروز امسال، مستند «ایرانگرد» بود که اگر سلبریتی‌ها در این برنامه حضور پیدا می‌کردند بر روی مردم تأثیرگذاری بیشتری داشت.

ارغوانی با اشاره به وظیفه ذائقه‌سازی برنامه‌سازان برای مخاطبان اظهار کرد: من به عنوان برنامه‌ساز باید ذائقه‌سازی کنم و می‌توان این کار را در برنامه‌هایی با موضوعات مختلف انجام داد؛ برای مثال برنامه «ماه عسل» احسان علیخانی ۳۰ روز به روی آنتن می‌رود و یک سلبریتی هم در آن حضور ندارد اما جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون می‌شود. همچنین اغلب مهمانان برنامه «حالا خورشید» از سلبریتی‌ها نیستند و ما در برنامه «امروز هنوز تمام نشده» فقط هفته‌ای یک بار مهمان سلبریتی داشتیم؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که برخی برنامه‌ها برای دیده شدن به حضور بازیگران نیازی ندارد.

تهیه‌کننده برنامه «باغ ملی» در پایان گفت: ما تا به امروز به سلبریتی‌های علمی نپرداخته‌ایم با اینکه نخبه‌های علمی ما در کشور کم نیستند اما به برنامه‌ها دعوت نمی‌شوند. می‌توان گفت من و همکارانم و مردم در این مساله نقش داریم. همچنین اسپانسرها با توجه به مشکلات اقتصادی تلویزیون نقش تعیین‌کننده‌ای در محتوای برنامه‌ها دارند؛ بنابراین زمانی که حامی مالی برنامه بخواهد که سلبریتی‌ها در آن حضور داشته باشند، تهیه‌کننده اگر هم مخالف باشد مجبور است که بپذیرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، تلویزیون
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها