بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در واکنش به نگاه ایران‌هراسی گفت: باید از کشوری ترسید که مقررات بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد، یعنی باید از ترامپ و آمریکا ترسید.

تدبیر24»محمد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ایران هراسی‌هایی که آمریکا با هدف فروش اسلحه و تثبیت جایگاه خود در منطقه ایجاد می‌کند، اظهار کرد: ما با عملکردمان به خصوص در موضوع مذاکرات هسته‌ای پایبندی‌مان را به تعهدات نشان دادیم. این ایران‌هراسی کار بی‌اساسی است که ملت‌ها آن را قبول ندارند. آمریکا و ترامپ برای ترساندن مردم مسائلی را مطرح می کنند. بعد از مسائل هسته‌ای اقدامات ترامپ، خارج شدن احتمالی وی از این توافق و این موضوع که گفته توافق را قبول ندارد، نشان می‌دهد دنیا باید از آمریکا هراس داشته باشد. از  آمریکایی که به هیچ قانونی پایبند نیست و به قانون جنگل معتقد است، باید هراس داشت.

این عضو هیات رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: ما کشور مظلومی هستیم. هم قربانی تروریسم هستیم، هم هشت سال جنگ ناخواسته و ظالمانه از سوی کشورهای استکباری به ما تحمیل شد و هم ظالمانه‌ترین تحریم ها را به ما اعمال کردند. دفاع ما از کشور فلسطین مظلوم یک دفاع مشروع و مبتنی بر آموزه‌هایمان است. ممکن است کسانی که قصد ایجاد ایران هراسی دارند موضوع فلسطین و اسرائیل را مستمسک قرار دهند. دفاع از مظلوم وظیفه و آموزه دینی ماست.

نماینده مردم ملایر در مجلس در خصوص این موضوع که آیا ایران می تواند در مجامع بین‌المللی در خصوص ایران هراسی از سوی آمریکا طرح دعوا کند یا خیر؟ گفت: خیر، نمی‌توان. این مسائل سیاسی است و جنبه حقوقی و قانونی ندارد که بتوانیم در مجامع بین‌المللی طرح دعوا کنیم. ما باید تا آن‌جا که امکان دارد با دنیا حرف بزنیم و ملت‌ها را آگاه‌تر کنیم و ظلم استکبار را بیشتر در دنیا مطرح کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها