بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰
سرمربی آاس رم بعد از شکست بارسلونا اکنون رویای حضور در فینال لیگ قهرمانان را در ذهن ترسیم می‌کند.
تدبیر24»اوزبیو دی‌فرانچسکو مربی رم بعد از پیروزی 3 بر صفر برابر بارسلونا و صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان گفت:«قدرت این تیم در نگاهش به آینده است نه گذشته. ما یکشنبه با لاتزیو شهرآورد را برگزار می‌کنیم، باید همیشه به هدف بعدی نگاه کنیم که درست پیش روی ما قرار دارد.»

او همه را شگفت‌زده کرد وقتی تیمش را با سیستم 2-1-4-3 به میدان فرستاد یعنی راجا ناینگولان پشت سر ادین ژکو و پاتریک شیک:«همانطور که مسوولیت شکست‌ها و بعضی حرف‌ها در شبکه‌های اجتماعی را به عهده می‌گیرم، باید افتخار این پیروزی هم به من داده شود! واقعیت این است که تغییرات را ایجاد کردم تا به بازی عرض بیشتری بدهم، ضدحملات بیشتری به دست آوریم و سریعتر شویم اما آنچه اهمیت داشت، فلسفه تیم بود و باید همینطور ادامه دهیم. اگرچه بازی‌های خوبی در لیگ انجام دادیم اما تازه داریم محصول خود را درو می‌کنیم آن هم به خاطر سختکوشی تیم است.»

او ادامه داد:«قطعا به رسیدن به فینال باور داریم، چرا نباید داشته باشیم؟ تا همینجا هم کسی از ما انتظار نداشت، بنابراین به تلاش مضاعف ادامه می‌دهیم تا یک بار دیگر از سطح انتظارات فراتر رویم. من تیمی که در باد موفقیت‌های گذشته‌اش بخوابد و فکر کند مهم نیست یک بازی چطور پیش برود، نمی‌خواهم. باید به دنبال موفقیت‌های بیشتر باشیم و باور کنیم همیشه می‌توانیم بهتر از این باشیم.»

قرعه‌کشی مرحله نیمه‌نهایی عصر فردا برگزار می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، فینال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها