بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰
برناردو سیلوا از سران لیگ قهرمانان خواسته که در فصل بعد از سیستم بازبینی ویدئویی استفاده کنند.
تدبیر24»این ستاره منچسترسیتی از گلی که تیمش به لیورپول زد و داور آن را آفساید اعلام کرد ناراحت بود. در این صحنه، توپ به پای جیمز میلنر از لیورپول برخورد کرد و مقابل پای لروی سانه افتاد اما داور بر این باور بود که سانه در موقعیت آفساید است.

پپ گواردیولا، مربی سیتی به دلیل اعتراض شدید به داور بین دو نیمه از زمین اخراج شد و سیلوا که در نیمه اول یک شوت به تیر دروازه حریف زده بود، توصیه‌هایی برای سران لیگ قهرمانان داشت. او در اینستاگرام پستی گذاشت و در آن نوشت: «ممنون بابت همه حمایت‌هایتان و جو فوق‌العاده‌ای که ساختید! ما امشب همه تلاش خود را کردیم و به این دلیل افسوس نمی‌خوریم. سال بعد دوباره تلاش خواهیم کرد! تبریک به لیورپول؛ در نیمه‌نهایی موفق باشید. حالا ما قهرمان لیگ برتر خواهیم شد و فصل را به پایان خواهیم رساند. پی‌نوشت: سران لیگ قهرمانان، می‌توانید از فصل بعد سیستم بازبینی ویدئویی را بیاورید؟ شاید به درد خورد.»

برچسب ها: تدبیر24 ، ویدئو چک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها