بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۷۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
کاخ سفید اعلام کرد که رئیس‌جمهوری آمریکا با تیم امنیت ملی خود در مورد سوریه دیدار کرد و هیچ تصمیم نهایی در این مورد گرفته نشده است.
تدبیر24»کاخ سفید، بامداد امروز- جمعه- اعلام کرد، نشست «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا با تیم امنیت ملی این کشور بدون نتیجه‌گیری نهایی درباره اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه به پایان رسیده است.

این جلسه در حالی برگزار شد که در پی انتشار گزارش‌هایی درباره حمله شیمیایی ادعایی علیه مواضع شورشیان سوری در شهر «دوما» واقع در غوطه شرقی دمشق، آمریکا و متحدانش از اقدام نظامی به تلافی این حمله خبر داده بودند.

دمشق و مسکو دست داشتن ارتش سوریه در این حمله را رد کرده‌اند.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، دولت آمریکا به بررسی اطلاعات دریافتی و مشورت با متحدانش در این‌باره ادامه خواهد داد.

ترامپ پیش از این دیدار به خبرنگاران گفته بود به زودی درباره اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
عزیزم! قبل از این که این خبرو بزنی، آمریکا تصمیمشُ گرفت، حمله کرد، حمله تموم شد، بچه ها رفتن خونه.
نظر به این شرایط اگه خبرنگار بیدار خواستی، به همین ایمیل بالا پیام بده! اگه هم نخواستی که بازم آمریکا حمله میکنه و صبح تو خبرت اینه!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها