بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر تهران در صبح روز بارانی ۲۶ فروردین ماه را تشریح کرد.

تدبیر24»سرهنگ محمد رازقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبح امروز معابر اصلی تهران گفت: امروز صبح به‌دلیل بارش باران و لغزنده بودن معابر شاهد بار ترافیکی سنگینی بودیم. این بار ترافیکی با بار ورود که به‌علت پشت سر گذاشتن تعطیلات به‌وجود آمده بود، همزمان شده و باعث افزایش حجم ترافیک در معابر اصلی و بزرگراهی شهر تهران شده است.

وی در ادامه برخی از محورهای دارای بار ترافیکی را نام برد و اظهار کرد: بزرگراه همت غرب به شرق از جوانمردان تا اشرفی و در ادامه از پردیسان تا گاندی، بزرگراه حکیم از خیابان بهار به سمت شرق، بزرگراه یادگار جنوب به شمال از صالحی تا همت، بزرگراه هاشمی رفسنجانی غرب به شرق از جنت‌آباد تا تونل نیایش، بزرگراه زین‌الدین از شمیران‌نو تا پاسداران، بزرگراه نواب از چراغی تا تونل توحید به سمت شمال دارای بار ترافیکی هستند.

رازقی  به رانندگان تأکید کرد: توصیه پلیس راهور این است که با توجه به وضعیت معابر رانندگان جهت جلوگیری از تصادفات، فاصله طولی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها