بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
نخست‌وزیر انگلیس و رؤسای جمهور فرانسه و آمریکا در گفتگویی تلفنی مدعی "موفقیت‌آمیز بودن" حملاتشان در سوریه شدند.
تدبیر24»ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس در گفتگوهای تلفنی جداگانه با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه درباره عملیات نظامی علیه سوریه صحبت کرد.

سه طرف توافق کردند که حملاتشان علیه مقرهای نظام سوریه "موفقیت‌آمیز" بوده است.

می از "حمایتی که رهبران جهان به خاطر موضع قوی فرانسه، انگلیس و آمریکا علیه سلاح‌های شیمیایی سوریه" ارائه کردند، استقبال و تأکید کرد که هدف از اقدامات مشترک "دفاع از پایگاه‌های جهانی و دادن این پیام واضح است که استفاده از سلاح شیمیایی هیچ‌گاه یک مسئله عادی نیست."

جنگنده‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه بامداد شنبه حملات موشکی را علیه پایگاه‌های نظام سوریه در دمشق، حومه حمص و مناطق دیگر سوریه انجام دادند.

این حملات به بهانه واکنش به ادعای استفاده نظام سوریه از سلاح شیمیایی در دوما انجام شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، ترامپ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها