بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲
آکرا نیشینو در اولین نشست خود به عنوان سرمربی ژاپن قول داد تمام تلاشش را برای صعود "سامورایی‌ها" به دور دوم جام جهانی به کار گیرد.
تدبیر24»تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن در گروه H جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های لهستان، کلمبیا و سنگال هم گروه شده است. ژاپن که در چند بازی اخیر دوستانه خود نتایج ضعیفی به دست آورده بود، دو ماه تا شروع جام جهانی دست به تغییر سرمربی زد و آکرا نیشینو را به عنوان سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی خود منصوب کرد.

آکرا نیشینو در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن، گفت‌: تمام توانم را به کار خواهم بست تا بهترین ترکیب و تیم ممکن را به جام جهانی ببرم. من مسوولیت بزرگی را روی شانه‌های خود حس می‌کنم. فکر نمی‌کنم که فوتبال ژاپن تضعیف شده است. فقط این فکر را می‌کنم که از توانمندی‌های خودمان به خوبی بهره نبرده‌ایم. باید بستری را فراهم کرد تا بازیکنان بتوانند در آن هر چه که در توان دارند را در زمین رو کنند و برای موفقیت و سر بلندی در جام جهانی تلاش کنند. فوتبال ژاپن نیاز دارد که بیش‌تر با قدرت‌های روز دنیا رقابت کند. ‌ما نباید خیلی به سبک فوتبالی خودمان وابسته باشیم.

ژاپن در رده‌بندی اخیر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) به رده ۶۰ سقوط کرد که ضعیف‌ترین رتبه چشم بادامی‌ها در ۱۸ سال اخیر بوده است. همه این‌ها باعث نگرانی هواداران فوتبال در این کشور شده است.

سرمربی جدید "سامورایی‌ها" در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: من به این جا آمده‌ام تا نتیجه‌ بگیرم ولی اول از ‌همه از بازیکنانم می‌خواهم که نهایت توان خودشان را به کار گیرند. تلاش بازیکن از هر چیزی مهم‌تر است. ما برای صعود به دور دوم جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هر کاری را انجام خواهیم داد و به روسیه می‌رویم تا به این خواسته خودمان برسیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها