بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
رئیس اداره ثبت و احوال اردستان آمار ازدواج و طلاق در شهرستان اردستان را بسیار نگران کننده عنوان و تاکید کرد: شیوه زندگی در تصمیم برای ازدواج و طلاق از اهمیت زیادی برخوردار است.
تدبیر24»علیرضا یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: طبق آمار سازمان ثبت احوال میزان موالید اردستان در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال ۹۵ کاهش 5.4 درصدی داشته است به طوری که در سال ۹6 در مجموع 597  تولد به ثبت رسیده که از این میزان 293 نفر دختر و 304 نفر پسر متولد شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال 96 تعداد 289 واقعه فوت ثبت شده است افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه با افزایش 1.4 درصدی مواجه بوده است.

رئیس اداره ثبت و اجوال اردستان با اشاره به اجرای طرح مکانیزه کردن شناسنامه‌ها، تصریح کرد: در قالب این طرح تاکنون 7 هزار و 102 شناسنامه مکانیزه در سطح شهرستان صادر شده و با تسهیل و تسریع در این زمینه انتظار داریم تا مردم شهرستان نسبت به مکانیزه کردن شناسنامه‌های خود اقدام کنند.

یوسفی خاطرنشان کرد: همچنین 14 هزار و 767 مورد صدور کارت ملی هوشمند انجام شده است که با افزایش 268 درصدی نسبت به سال 95 بوده است.

وی گفت: از آغاز اجرای طرح صدور کارت ملی هوشمند تاکنون 75 درصد مردم شهرستان اردستان برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کرده و کارت ملی برای آنها صادر شده است.

رئیس اداره ثبت و احوال اردستان آمار ازدواج و طلاق در شهرستان اردستان را  بسیار نگران کننده عنوان و تاکید کرد: بنابراین شیوه زندگی در تصمیم برای ازدواج و طلاق گرفتن از اهمیت زیادی برخوردار است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها