بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه درباره احتمال آبگرفتگی معابر در برخی از نقاط استان هشدار داد و گفت: طی دو شب آینده ممکن است دمای برخی نواحی سردسیر استان زیر صفر برود.

تدبیر24»سعید قاسمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عمده فعالیت موج ناپایداری که بر جو استان حاکم است مربوط به امروز(دوشنبه) خواهد بود و طی دو روز آینده بارش چندانی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: اگرچه بارندگی این موج مانند موج قبلی که در برخی نقاط تا 100 میلی‌متر هم بارندگی داشتیم نیست، اما ممکن است در برخی نواحی استان باعث آبگرفتگی معابر شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با اشاره به هسته سردی که این موج ناپایدار دارد، یادآوری کرد: این امر احتمال وقع رگبار تگرگ را تا امروز ایجاد می‌کند.

قاسمی وزش باید نسبتا شدید را از دیگر پیامدهای فعالیت این سامانه ناپایدار برای کرمانشاه دانست و عنوان کرد: سرعت وزش باد ممکن است تا 50 کیلومتر در ساعت هم برسد.

به گفته قاسمی عمده فعالیت این سامانه بارشی مربوط به نواحی شمالی و شرقی استان و عمدتا هم تا اواخر وقت امروز خواهد بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: این موج طی دو شب آینده (امشب و فرداشب) کاهش محسوس دمای هوا را در پی خواهد داشت، به گونه‌ای که دمای برخی نواحی سردسیر استان دو تا سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر هم خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها