بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
‍ سازمان هواشناسی از ادامه بارش ها در کشور و احتمال سیلابی شدن معابر و رودخانه‌ها در برخی از استان‌ها هشدار داد.
تدبیر24»با مشاهده سیلاب در مسیرهای عبوری از ورود با خودرو به درون سیلاب خودداری شود، زیرا غالبا به سبب گل آلود بودن عمق سیلاب مشخص نیست.
 
امروز یکشنبه  بارش برف در ارتفاعات البرز در مسیرهای ارتباطی شمال و جنوب این رشته کوه بین استان‌های اردبیل-زنجان، رشت-قزوین، مازندران-تهران، سمنان-مازندران، سمنان- گلستان و خراسان شمالی-خراسان رضوی به حداکثر خود رسید و همچنین روز دوشنبه در محورهای کوهستانی زاگرس در محورهای کردستان-کرمانشاه، همدان-لرستان، لرستان-چهارمحال و بختیاری-اصفهان-خوزستان بارش باران همراه با برف در برخی مناطق پیش بینی می‌شود.

بر این اساس احتمال لغزندگی و اختلال در حمل و نقل در جاده ها و گردنه‌های کوهستانی نواحی ذکر شده وجود دارد. بنابراین ضمن بکارگیری تجهیزات زمستانی، با کسب اطلاع از وضعیت جاده نسبت به تردد در این مسیرها اقدام شود.

هشدار هواشناسی کرمان درباره سیل و آبگرفتگی در استان

کارشناس هواشناسی استان کرمان با اشاره به  ناپایداری هوا دراین هفته افزود: این ناپایداری ها به صورت وزش بادهای نسبتا شدید همراه با گرد و خاک و افزایش ابر و بارش رگباری و رعد و برق پیش بینی می شود.هشدار سیل و ابگرفتگی این هفته در استان کرمان

سلاجقه همچنین از سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر در این مدت خبر داد.

به گفته وی در پی بارندگی های اخیر ، راین با 23 میلی متر بیشترین  بارندگی و زرند با 9 میلیمتر کمترین بارندگی را داشته است.

کارشناس هواشناسی استان کرمان گفت: در دشتخاک 20 ملیمتر ، کرمان و شهربابک 15 میلی متر در کوهبنان 14 میلیمتر ، لاله زار و گلباف 11میلیمتر باران باریده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها